نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۴

پوشش زنده ویدیویی زومجی از رویداد PlayStation Showcase 2021 | ساعت ۰۰:۳۰ بامداد جمعه (تمام شد)

در اولین دقایق از بامداد جمعه این هفته، رویداد PlayStation Showcase 2021 برگزار خواهد شد و ما هم در زومجی آن را به‌صورت زنده و ویدیویی پوشش خواهیم داد.

چند روز پیش شرکت سونی رسما اعلام کرد که ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد جمعه ۱۹ شهریور به وقت ایران، رویداد PlayStation Showcase 2021 را برگزار خواهد کرد و از همان زمان هم شایعه‌های مرتبط با بازی‌های حاضر در این مراسم، آغاز شد. باتوجه‌به شایعه‌ها و صحبت‌های منتشر‌شده، تقریبا مطمئن هستیم که نسخه جدید God of War قرار است در این رویداد نمایش جدیدی داشته باشد و درکنار آن، اخباری از احتمال معرفی نسخه جدید Infamous و موارد جذاب دیگر هم به‌گوش می‌رسند.

به همین دلیل، ما هم در زومجی تصمیم گرفتیم تا این مراسم را به‌صورت زنده و ویدیویی پوشش بدهیم. همان‌طور که اشاره کردیم مراسم از ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد جمعه آغاز خواهد شد و ما هم کمی زودتر، ازطریق آپارات و اینستاگرام زومجی، با شما همراه خواهیم بود تا مراسم را درکنار هم تماشا و در مورد آن صحبت کنیم. شما می‌توانید ویدیو مربوطه را در صفحه زومجی در این پلتفرم‌ها و همچنین ادامه همین پست تماشا کنید. همچنین می‌توانید نظرات خودتان را در مورد مراسم و موارد دیگر، با هشتگ #ZoomgPSShowcase با ما به اشتراک بگذارید. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده