نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰

نوروز ۱۴۰۰ مبارک

در اولین ساعات از سال ۱۴۰۰، برای همه شما کاربران و همراهان همیشگی زومجی، آرزوی سلامت و سالی پر از اوقات خوش داریم. 

سال ۱۳۹۹ با تمام اتفاقات تلخ و شیرینش به پایان رسید؛ سالی که در آن مردم کشور ما هم مثل اکثر مردم جهان درگیر مشکلات بی‌شمار ناشی از شیوع ویروس کرونا بودند و این مساله، تاثیرات زیادی روی مسائل کاری و زندگی روزمره خیلی از ما داشته و دارد. با این حال شما کاربران عزیز و دوستان همیشگی زومجی، یک سال دیگر هم در کنار مجموعه خودتان بودید و ماهم تلاش کردیم تا در حد توان‌مان، در بخش‌های مختلف وظیفه خودمان برای سرگرمی شما را انجام دهیم. 

در سال ۱۳۹۹، زومجی در بخش‌های مختلفی از بازی گرفته تا سینما و کمیک، مطالب مختلفی را آماده و منتشر کرد و با تغییراتی در سبک ویدیو‌ها، سعی کردیم تا در این بخش هم با ویدیو‌های بیش‌تر و متنوع‌تر در خدمت شما باشیم و ویدیو‌های مختلفی از بررسی بازی‌ها گرفته تا نیم‌نگاه، ری‌لود، زوم‌کست و ویدیو‌های نسبتا کوتاه با محوریت موضوعات روز را در برنامه داشتیم که امیدواریم در سال ۱۴۰۰، در تمام این زمینه‌ها، چه محتوای متنی و چه ویدیویی، بهتر و سریع‌تر هم عمل کنیم. 

اما فارغ از تمام این مسائل، ما، اعضای تحریریه زومجی، خودمان و شما کاربران عزیز را یک خانواده مشترک می‌بینیم و از صمیم قلب، برای تک تک شما آرزوی سالی سرشار از شادی و سلامتی برای خودتان و عزیزان‌تان داریم؛ سالی که امیدواریم اتفاقات خوبی را در تمامی جنبه‌های زندگی داشته باشیم و دقایقی پُر از سلامتی،‌ دلِ خوش و لبی خندان را سپری کنیم. ویدیویی که در ادامه آماده کرده‌ایم، تبریکی است از طرف تحریریه زومجی به کاربرانش که بزرگ‌ترین سرمایه زومجی به‌حساب می‌آیند؛ سال نو مبارک!

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده