نویسنده: آرش عیاری
// یکشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

۱۰ گل برتر مسابقه زومجی، برنده را انتخاب کنید

دومین دوره مسابقه فوتبالی زومجی نیز به پایان رسید و تیم زومجی پس از بررسی تمام ویدیوهای ارسالی توسط کاربران، ۱۰ گل برتر را انتخاب کرده است. حالا نوبت شما است تا از بین این ۱۰ ویدیو، زیباترین گل را انتخاب کنید تا برنده این دوره از مسابقات مشخص شود.

بیشتر از ۵۰۰  گل برای مسابقه بهترین گل زومجی ارسال شد. ما تمام ویدیوهای ارسالی شما را تماشا کردیم و لذت بردیم. ما سعی کردیم ۱۰ گل زیباتر را گلچین کرده و انتخاب اصلی را بر عهده شما قرار دهیم.

به طور حتم، تعداد گل‌های برتر و زیبایی که در این مسابقه ارسال شد بیش از ۱۰ گل است و همین جا من از طرف تیم زومجی از تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت کردند و لحظات فوتبالی زیبای خود را با ما به اشتراک گذاشتند، تشکر می‌کنم. همینطور از دوستانی که ویدیو‌های خود را با ذوق و سلیقه‌ای مضاعف کارگردانی کردند و از نماهای مختلف نمایش دادند، سپاس‌گزارم.

تعدادی از ویدیوهای ارسالی نیز که مشکل کیفیت پایین ضبط یا عدم کامل بودن را داشتند، به ناچار از روند انتخاب ۱۰ نامزد پایانی حذف شدند.

اگر گل شما در بین این ۱۰ ویدیو است می‌توانید از دوستان خود دعوت کنید تا به شما رای دهند یا لینک این مطلب را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا شاید شما برنده خوش‌شانس مادربورد گیگابایت از سوی گیگابایت / آواژنگ باشید.

شما کاربران زومجی تا ساعت ۲۱ روز ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ فرصت دارید تا به ویدیو مورد نظر خود رای دهید. فرد برنده نیز پس از پایان مهلت رای‌‌گیری انتخاب خواهد شد.

curve-mini

پیش از این‌که ۱۰ ویدیو برتر دومین مسابقه بهترین گل زومجی را تماشا کرده و به گل مورد نظر خود رای دهید، جا دارد تا از حسام آزادگان، یکی از شرکت کنندگان در مسابقه زومجی به خاظر ویدیو زیبا و کارگردانی هنرمندانه آن تشکر کنیم. از نگاه تیم زومجی، اگرچه گلی که در این ویدیو به ثمر رسید نمی‌توانست در بین ۱۰ گل برتر جای بگیرد اما به خاطر کارگردانی زیبای این ویدیو، یک اسپیکر بلوتوث به ایشان اهدا می‌گردد. پیشنهاد می‌کنیم این ویدیو زیبا را از دست ندهید:

دانلود ویدیو

برای مشاهده همه گل‌های ثبت شده توسط کاربران در این مسابقه به آدرس https://www.aparat.com/result/ZoomgSoccer2 مراجعه کنید.

در ادامه شما را به تماشا ۱۰ گل برتر مسابقه فوتبالی زومجی دعوت می‌کنم. در انتها نیز بخش نظرسنجی منتظر رای شما به بهترین گل است:

گل شماره ۱ از هومن:

دانلود ویدیو

 

گل شماره ۲ از شادمان:

دانلود ویدیو

گل شماره ۳ از فربد:

دانلود ویدیو

گل شماره ۴ از بابک محمد علیزاده:

دانلود ویدیو

گل شماره ۵ از کسری هاتف:

دانلود ویدیو

گل شماره ۶ از آرش آزدر:

دانلود ویدیو

گل شماره ۷ افشین چادرباف زاده:

دانلود ویدیو

گل شماره ۸ از ماهان نصری نصر آبادی:

دانلود ویدیو

گل شماره ۹ از  که یان وطنخواه:

دانلود ویدیو

گل شماره ۱۰ از سلمان رضایی پور:

دانلود ویدیو

حالا نوبت شما است تا بهترین گل را انتخاب کنید:

[total-poll id=33472]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده