نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰

شب یلدا مبارک؛ امسال کمی متفاوت جشن بگیریم!

شب یلدا یا همان طولانی‌ترین شب سال، اتفاق مهمی برای ما ایرانی‌هاست که هر سال آن را جشن می‌گیریم. اما امسال، وضعیت کمی متفاوت است!

یکی از آیین‌های باستانی و ارزشمند ما ایرانی‌ها، آخرین روز از فصل پاییز است که با نام شب یلدا شناخته می‌شود و طولانی‌ترین شب سال است. این شب، هر سال بهانه‌ای است برای اینکه برای چند ساعت هم که شده از دغدغه‌های روزمره فاصله گرفته و آن را کنار عزیزان‌مان جشن بگیریم. اگر سال‌های گذشته از همراهان زومجی بوده باشید، قطعا می‌دانید که همیشه در این شب پیشنهاد می‌کنیم تا از دنیای فیلم، بازی و فناوری فاصله بگیرید و کنار خانواده‌تان باشید. با این حال امسال، شرایط متفاوتی را پشت سر می‌گذاریم و شیوع ویروس کرونا، باعث شده تا نتوانیم آن آداب و رسوم همیشگی را به‌جا بیاوریم. 

به همین دلیل، همانطور که بارها و بارها توسط متخصصین هم توصیه شده، بهتر است امسال، شب یلدا را بدون دورهمی‌های همیشگی برگزار کنیم تا کمکی به حفظ سلامت خود و خانواده‌هایمان باشد. در نتیجه برخلاف سال‌های گذشته، امسال به‌جای پیشنهاد برای دوری از تکنولوژی، بهتر است تا از طریق تماس‌های تصویری جویای حال اطرافیان شوید. همینطور تماشای یک فیلم مهیج یا انجام بازی با پدر، مادر، خواهر، برادر یا همسرتان هم می‌تواند گزینه جذابی برای جشن گرفتن امشب باشد. پس بد نیست نگاهی به لیست‌های زیر داشته باشید و از بین آن‌ها، اثر دلخواه خودتان را انتخاب کنید:

راستی زومجی، امشب هم به رسم سال‌های گذشته، در چند ساعت باقی‌مانده از شب خبر یا مقاله‌ای منتشر نخواهد کرد و از صبح فردا، دوباره به روال عادی همیشگی به پوشش اخبار و مطالب دنیای بازی، سینما، کمیک و سایر جنبه‌های سرگرمی خواهد پرداخت. 

شب یلدا مبارک؛ مراقب خود و اطرافیان‌مان باشیم.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده