نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

پوشش زنده رویداد بازی‌های ایکس باکس سری ایکس؛ ساعت ۲۰ امروز [تمام شد]

همانطور که قبلا هم اعلام کرده بودیم، از ساعت ۲۰ امروز می‌توانید رویداد بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس مایکروسافت را همراه با زومجی تماشا کنید. 

پس از گذشت چند ماه از آخرین رویداد ایکس‌باکس اینساید که در آن شاهد نمایش برخی بازی‌های کنسول ایکس باکس سری ایکس بودیم، مایکروسافت قرار است ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امشب به وقت ایران رویداد دیگری با محوریت بازی‌های این کنسول برگزار کند. طبق شایعه‌های منتشر‌شده، احتمالا در این مراسم شاهد بازی‌های بزرگی از جمله رونمایی از Fable 4 خواهیم بود که مدت‌ها است اطلاعاتی از آن لیک می‌شود. همچنین یکی از جذابیت‌های اصلی این مراسم یک ساعته، نمایش تریلر جدید بازی Halo: Infinite خواهد بود. 

همانطور که قبلا هم اعلام کرده بودیم، در زومجی این رویداد را به شکل زنده و ویدیویی پوشش خواهیم داد. در حالی که مراسم اصلی از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد، پوشش زنده زومجی از آن از ساعت ۲۰ شروع می‌شود تا کمی قبل از مراسم هم در مورد آن و انتظارات‌مان صحبت کنیم. طبق اعلام مایکروسافت این رویداد یک ساعته خواهد بود و بدون وقفه خاصی روی نمایش بازی‌ها تمرکز خواهد داشت؛ با این حال شاید سورپرایزی هم در راه باشد و اطلاعات جدیدی از خودِ کنسول ایکس باکس سری ایکس هم ارائه شود. 

با آغاز مراسم، می‌توانید از ادامه همین صفحه آن را تماشا کنید. همچنین امکان تماشای رویداد از طریق آپارات هم فراهم شده است. متاسفانه به دلیل مشکل فنی امکان پخش مراسم امروز از طریق اینستاگرام فراهم نشد که بابت آن عذرخواهی می‌کنیم. شما همچنان می‌توانید از ادامه همین صفحه و همینطور آپارات زومجی مراسم را همراه زومجی تماشا کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده