// دوشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۳

دومین مسابقه گل های فوتبالی برتر زومجی تا ۱۹ اردیبهشت تمدید شد

دومین دوره مسابقه گل های فوتبالی برتر زومجی که از دوم اردیبهشت کار خود را آغاز کرد، به دلیل استقبال و درخواست علاقه‌مندان تا ۱۹ اردیبهشت ماه تمدید شد. پس اگر دوست دارید برنده‌ی مادربورد گیمینگ گیگابایت بشوید هنوز فرصت دارید.

در دور اول مسابقه بهترین گل زومجی، بیش از ۶۷۰ کلیپ از گل‌های برتر شما در بازی‌های فوتبالی مانند FIFA و PES برای ما ارسال شد که رقمی شگفت‌انگیز و دور از تصور بود. حالا بنا بر درخواست شما کاربران، از امروز دور دوم مسابقه بهترین گل زومجی آغاز می‌شود. فرقی نمی‌کند که کدام نسخه و در کدام پلتفرم (کنسول یا کامپیوتر) مشغول به بازی فوتبال هستید. گلی که فکر می‌کنید از نظر شما زیبا و دوست داشتنی است را برای ما ارسال کنید.

جایزه این دوره از مسابقه یک دستگاه مادربورد H97-Gaming 3

H97-Gaming-3

اسپانسر: گیگابایت و آواژنگ

 

اما مراحل شرکت در این مسابقه چطور است؟

۱- اگر از کنسول‌های نسل هشتمی مانند پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان یا رایانه‌های شخصی ویندوزی استفاده می‌کنید، می‌توانید از طریق مطلب آموزش تهیه ویدیو در زومجی، مراحل ضبط ویدیو را مشاهده کنید.

۲- پس از تهیه ویدیو، شما باید کلیپ مورد نظر را در وب‌سایت آپارات با تگ (برچسب) ZoomgSoccer2 قرار دهید تا ویدیو شما در مسابقه شرکت داده شود.

ZoomgSoccer2

۳- سپس این فرم را پر کنید تا در صورت برنده شدن بتوانیم با شما تماس گرفته و جایزه را به دست‌تان برسانیم (لطفا نام و نام خانواگی کامل خود را وارد کنید):

[contact-form-7 id="22109" title="مسابقه بهترین گل"]

۴- تا ۱۹ اردیبهشت ماه، زومجی ویدیوهای شما را مشاهده کرده و ده گل برتر را از میان آنها انتخاب می‌کنیم.

۵- از ۲۰ تا ۲۵ اردیبهشت ماه، لیست ده گل برتر برای رای‌گیری و انتخاب از سوی کاربران در سایت درج می‌شود و ویدیویی که بیشترین رای را آورده باشد به عنوان برنده اعلام خواهد شد.

نکات شرکت در مسابقه:

  • توجه داشته باشید که ویدیوها باید متعلق به شخص شما باشد. در صورتی که متوجه شویم ویدیو مربوط به شما نیست، از دور مسابقات حذف می‌شوید.
  • در تکمیل فرم شرکت در مسابقه، اسم و فامیل خود را به صورت کامل وارد کنید. 
  • در حین آپلود ویدیو در وب‌سایت آپارات، انتهای نام ویدیوی باید عبارت «- زومجی» ذکر شود.
    به طور مثال اسم ویدیوی ارسالی در آپارات باید بدین صورت باشد: گل زیبای کریستیانو رونالدو از فاصله ۴۰ متری - زومجی
  • تا جای ممکن سعی کنید با توجه به آموزش تهیه شده در وب‌سایت زومجی، گل را به صورت مستقیم ضبط کرده و برای ما بفرستید و از فرستادن ویدیوهای بی‌کیفیت که با موبایل ضبط شده‌اند پرهیز کنید. 
  • ویدیوی‌هایی که کارگردانی شده‌ باشند،  یعنی گل را از زوایای مختلف نشان دهند، دارای امتیاز بیشتری هستند. 
  • روی ویدیوهای ارسالی، موسیقی پخش نکنید. االته برای بازی‌ مثل PES 2015 که ویدیو ضبط شده به طور خودکار دارای موسیقی است مانعی وجود ندارد.  
  • ویدیوهایی که در مرحله اول شرکت داده شده باشند، نمی‌توانند در این مسابقه شرکت کنند پس از ارسال ویدیوهای تکراری خودداری کنید.
  • ملاک انتخاب گل برتر،‌تکنیک و بحث‌های فنی نیست. این مسابقه حرفه‌ای نیست و صرفا زیبایی گل ملاک است. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده