نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

معرفی بهترین بازی‌هایی که می‌توان با قیمت مناسب خرید در لایو اینستاگرام زومجی؛ ساعت ۲۲:۳۰ امشب

لایو امشب اینستاگرام زومجی، در مورد معرفی بهترین بازی‌هایی خواهید بود که در حال حاضر می‌توان با تخفیف و قیمت مناسبی خریداری کرد.

طبق روال شب‌های گذشته، امشب هم در لایو اینستاگرام زومجی همراه شما کاربران عزیز خواهیم بود و این بار، میثم خلیل‌زاده و نادر امرایی قرار است در مورد بهترین بازی‌هایی صحبت کنند که این روز‌ها می‌توانید با قیمتی مناسب آن‌ها را خریداری و تجربه کنید. همانطور که قطعا اگر اخبار مرتبط با بازی‌ها را دنبال کرده باشید اطلاع دارید، فروشگاه‌های مختلف فروش دیجیتالی بازی‌ها از فروشگاه مایکروسافت گرفته تا پلی‌استیشن، نینتندو سوییچ و فروشگاه‌های مربوط به بازی‌های پی‌سی، هر از گاهی فروش‌های ویژه و تخفیف‌هایی را در نظر می‌گیرند که هدف از لایو امشب مرور آثاری خواهد بود که اکنون می‌توانید آن‌ها را با قیمت مناسب خریداری کنید.

لایو امشب اینستاگرام زومجی قرار است ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه آغاز شود و برای تماشای آن، کافی است اینستاگرام زومجی را دنبال کنید و به‌محض آغاز لایو، اعلان مربوط به آن را دریافت خواهید کرد. همچنین شما می‌توانید در جریان این لایو سوال‌های خودتان را در مورد موضوع برنامه از ما بپرسید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده