مورد انتظار‌ترین بازی سال ۲۰۲۰ از نگاه زومجی

مورد انتظار‌ترین بازی سال ۲۰۲۰ از نگاه زومجی

یکشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۹

در ادامه انتخاب بهترین‌ها، به مورد انتظار‌ترین بازی سال ۲۰۲۰ رسیدم. با زومجی همراه باشید.

کنسول‌های نسل نهم قرار است کار خود را از اواخر سال ۲۰۲۰ آغاز کنند و نسل هشتم به پایان روزهای خود نزدیک می‌شود، اما این بدان معنا نیست که بازی‌های بزرگی دیگر قرار نیست برای نسل هشتم منتشر شود. در سال ۲۰۲۰ قرار است شاهد انتشار بازی‌هایی باشیم که سال‌ها در انتظار انتشار آن‌ها بودیم و سرانجام قرار است در طول سال آینده میلادی به تجربه آن‌ها بپردازیم که بسیاری از آن‌ها، دنباله بازی‌های محبوب نسل اخیر یا نسل‌های گذشته هستند و همچنین شاهد انتشار IPهای جدیدی نیز قرار است در اواخر نسل هشتم نیز باشیم. حال در ادامه با ما همراه باشید تا مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ از نگاه زومجی را معرفی کنیم و به آن بپردازیم. در ادامه می‌توانید ویدیو این بخش را تماشا کنید تا بعد مفصل به سراغ نامزد‌ها و برنده برویم:

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا در یوتیوب

Doom

DOOM Eternal

اگرچه بتسدا روزهای خوبی را سپری نمی‌کند، اما این موضوع خیلی در مورد بازی DOOM Eternal صدق نمی‌کند. پس از موفقیت بازی DOOM در سال ۲۰۱۶، حال id Software و بتسدا دنباله این بازی شوتر اول شخص بسیار محبوب تحسین شده را تولید کرده‌اند که طبق نمایش‌های بازی، نوید یک اثر فوق العاده و دیوانه‌وار دیگر را برای طرفداران آن می‌دهد. علاوه‌بر توسعه و گسترش گیم پلی قسمت اول، در بازی DOOM Eternal شاهد اضافه شدن بخش چند نفره جدید Battlemode نیز هستیم و به‌نظر می‌رسد که سازندگان در نظر دارند تا مشکلات این بخش در قسمت اول را در دنباله آن رفع کنند. همچنین به‌نظر می‌رسد که بازی DOOM Eternal قرار است طولانی‌تر از قسمت اول باشد و در این قسمت قرار است با دشمنان و باس فایت‌های جدیدی مواجه شویم. بازی DOOM Eternal یک فروردین ماه ۹۹ منتشر خواهد شد.

Nioh 2

Nioh 2

در سال 2017 بازی Nioh پس از یک دهه تولید و توسعه سرانجام منتشر شد و با اینکه شباهت‌هایی به سری بازی‌های Dark Souls داشت، اما توانست شخصیت مستقل خود را داشته باشد و با ترکیب کردن سبک نقش آفرینی و هک اند اسلش مورد توجه منتقدان و بازیبازها قرار بگیرد و حال ساخت دنباله این بازی توسط تیم نینجا نیز تایید شده است. بازی Nioh 2 با حفظ المان‌های اصلی قسمت اول و بهبود گیم پلی و گرافیک بازی، المان‌های جدیدی مثل ساختارهای مبارزه‌ای جدید را اضافه کرده تا تجربه بهتری را برای طرفداران به ارمغان بیاورد. بازی Nioh 2 قرار است در تاریخ ۲۳ اسفند ماه برای پلی استیشن 4 منتشر شود.

Last of Us

The Last of Us Part II

بازی The Last of Us در سال ۲۰۱۳ برای کنسول پلی استیشن و در آخرین روزهای نسل هفتم منتشر شود و حال پس از ۶ سال انتظار و در آخرین روزهای نسل هشتم، قرار است بالاخره چشممان به دنباله این بازی محبوب و بسیار تحسین شده روشن شود. بازی The Last of Us Part II قرار است چند سال پس از حوادث قسمت اول جریان داشته باشد که تمرکز‌ آن روی ماجراجویی جدید الی است که هنوز زامبی‌ها و کلیکرها تهدید بزرگی برای نسل بشر هستند و همچنین انسان‌ها یکی از تهدیدهای بزرگ به حساب می‌آیند و همچنین در این بازی شاهد بازگشت جوئل نیز خواهیم بود که هنوز اطلاعاتی خیلی زیادی از او در بازی در دسترس نیست. طبق نمایش‌های بازی، بازی The Last of Us Part II با بهبود گسترده گیم پلی و طراحی مراحل نیز مواجه بوده و یکی از مورد انتظارترین بازی‌های نسل هشتم هست که قرار است در تاریخ ۹ خرداد ماه ۹۸ برای پلی استیشن 4 منتشر شود.

Halo

Halo Infinite

پس از اینکه بازی Halo 5 نتوانست نظر طرفداران سری بازی محبوب هیلو را جلب کند، استودیوی 343Industries تصمیم گرفت تا تغییرات زیادی را در این مجموعه بازی ایجاد کند و حال بازی Halo Infinite قسمت جدید این بازی است که می‌تواند باعث بازگشت دوباره مجموعه بازی Halo به روزهای اوج شود. بازی Halo Infinite در واقع به‌نظر می‌رسد که یک سافت ریبوت برای مجموعه هیلو نیز باشد که اطلاعات خیلی زیادی از این بازی در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که مسترچیف و کورتانا بار دیگر قرار است در این شماره برای نجات نسل بشر با یکدیگر همکاری کنند. بازی Halo Infinite از یک انجین گرافیکی جدید بهره می‌برد که گفته می‌شود که محیط بازی احتمالا بسیار گسترده‌تر از دیگر نسخه‌های این مجموعه است. علاوه‌بر اینکه بازی Halo Infinite قرار است در تعطیلات سال ۲۰۲۰ برای ایکس باکس وان منتشر شود، این بازی قرار است یکی از بازی‌های روز عرضه کنسول نسل نهمی مایکروسافت به‌نام Xbox Series X نیز باشد.

Cuberpunk

Cyberpunk 2077

دنیای سایبرپانک و فیلم Blade Runner همیشه مورد توجه گیمرها و علاقه‌مندان بوده و بدون شک یک بازی جهان‌باز در چنین دنیایی هر گیمری را به هیجان می‌آورد. بازی Cyberpunk 2077 برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۲ معرفی و اولین تیزر تریلر آن در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، اما CD Projekt Red تصمیم گرفت تا پیش از این بازی، تمام تمرکز خود را روی بازی The Witcher 3: Wild Hunt قرار دهد و بعد از آن به سراغ این اثر برود. در نهایت در E3 2018 سی‌دی پراجکت رد دومین تریلر رسمی بازی Cyberpunk 2077 را منتشر کرد که در آن برای اولین‌بار شاهد گیم پلی و دنیای بازی بودیم. طبق وعده سازندگان، بازی قرار است یک بازی نقش آفرینی اول شخص باشد که گسترده‌ترین شخصی سازی را نیز در بین بازی‌های مشابه خود خواهد داشت. CD Projekt Red وعده داده که هر بازیکن می‌تواند بسته به روش بازی خود هر مرحله را به‌صورت اکشن یا حتی مخفی کاری رد کند. طبق نمایش‌های بازی، هر تصمیم ممکن است مسیر داستان و حتی مراحل را تغییر دهد و حتی در بازی شاهد حضور کیانو ریوز نیز هستیم. بازی سایبرپانک 2077 سرانجام قرار است در تاریخ ۲۸ فروردین ۹۹ برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی منتشر شود و بدون شک وعده‌های تیم سازنده برای بازی Cyberpunk 2077 بسیار بلند پروازانه است و قطعا گشت و گذار در یک محیط سایبر پانکی و در یک بازی جهان باز که استودیوی سازنده پیش از این سابقه بسیار درخشانی در سری بازی ویچر داشته، می‌تواند باعث شود تا این بازی در رتبه اول فهرست هر گیمری قرار بگیرد و همین موارد باعث شده تا Cyberpunk 2077 مورد انتظارترین بازی سال ۲۰۲۰ از نگاه زومجی نیز انتخاب شود.

پس مورد انتظار‌ترین بازی سال ۲۰۲۰ از دید زومجی به شرح زیر است. همان‌طور که در پست اصلی بهترین‌های سال هم اشاره شد، امسال به جز رتبه نخست، سایر بازی‌ها رتبه‌بندی خاصی ندارند:

  • Cyberpunk 2077
  • Halo Infinite
  • The Last of Us Part II
  • Nioh 2
  • DOOM Eternal

نظرسنجی مورد انتظار‌ترین بازی سال ۲۰۲۰ با برتری The Last of Us Part II به پایان رسید که نتایج در ادامه قابل مشاهده است:

نتیجه موردانتظارترین بازی ۲۰۲۰

منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده