بهترین بازی ورزشی/ مسابقه‌ای سال ۲۰۱۹ از نگاه زومجی

بهترین بازی ورزشی/ مسابقه‌ای سال ۲۰۱۹ از نگاه زومجی

دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۹

نسخه جدید مجموعه‌های سالیانه‌ای چون فیفا و PES در کنار یک شبیه‌ساز ریسینگ و اثری کاملا مفرح، بهترین‌های زومجی در بخش بازی‌های ورزشی/ مسابقه‌ای هستند. همراه ما باشید.

مانند هر سال شاهد انتشار بازی‌های مختلفی در سبک ورزشی یا مسابقه‌ای بودیم که برخی از این بازی‌ها توانسته عملکرد بهتری را در بین منتقدان و گیمرها داشته باشند. مانند هر سال شاهد انتشار نسخه جدیدی از بازی‌های ورزشی مثل Fifa و PES و بازی‌های مسابقه‌ای مثل فرمول 1 بودیم و سری بازی فورتزا نیز از غایبان بزرگ سال ۲۰۱۹ بودند که پس از سال‌ها شاهد انتشار نسخه جدیدی از این مجموعه نبودیم. در کنار بازی‌های جدید، در سال ۲۰۱۹ سرانجام ریمستر بازی Crash Team Racing منتشر شد تا طرفداران این بازی کلاسیک و خاطره‌انگیز بتوانند بار دیگر به انجام بازی محبوب خود با گرافیک بسیار بهتر بپردازند. حال با ما همراه شوید تا بهترین بازی‌های ورزشی/مسابقه‌ای سال ۲۰۱۹ از نگاه زومجی را معرفی کنیم. به رسم سایر بخش‌ها، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا ویدیویی را که برای این بخش آماده کرده‌ایم تماشا کنید تا در ادامه هم مفصل‌تر به نامزد‌ها و نهایتا برنده این بخش بپردازیم:

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا در یوتیوب

F1 2019

F1 2019

در طول سال‌های گذشته استودیوی کدمسترز به ساخت شبیه‌ساز فرمول یک پرداخته و امسال نیز شاهد انتشار بازی F1 2019 بودیم که خبر خوب برای علاقه‌مندان به بازی‌های مسابقه‌ای به‌خصوص فرمول یک این است که این بازی همچنان در مسیر پیشرفت و رشد قرار دارد. مانند نسخه‌های پیشین، بازی به شبیه‌سازی تمامی مسابقات فصل 2019 پرداخته و علاقه‌مندان می‌توانند به مسابقه با رانندگان و تیم‌های مورد علاقه خود بپدارزند یا اینکه با ساخت شخصیت خود، به رقابت با بزرگان فرمول یک بپردازند و به تیم‌های بزرگ راه پیدا کنند. علاوه‌بر این، بخش راننده و ماشین‌های افسانه‌ای نیز همچنان در بازی حضور دارد. در کنار این موارد، شاهد پشتیبانی از مسابقات فرمول 2 نیز هستیم تا در کنار بهبودهای گرافیکی و گیم پلی و همچنین ارائه یک شبیه‌ساز جذاب از مسابقات فرمول یک، علاقه‌مندان تجربه متفاوتی در مسابقات فرمول 2 را نیز داشته باشند.

PES 2020

PES 2020

کونامی در قسمت جدید بازی PES تلاش کرده تا با اضافه کردن لایسنس تیم‌های بیشتری، تجربه بهتری را برای طرفداران فوتبال و این سری بازی‌ها ایجاد کند و می‌توان گفت که در این هدف آن‌ها موفق نیز بوده‌اند. در بازی PES 2020 شاهد اضافه شدن و انحصاری شدن لایسنس تیم‌هایی چون بایرن مونیخ، بارسلونا، آرسنال، منچستر یونایتد و یوونتوس بودیم که این موضوع شامل لایسنس کامل ورزشگاه‌های این تیم‌ها نیز می‌شود. در کنار این موارد، بازی با بهبود گرافیکی، بهبود انیمیشن بازیکن‌ها و بهبود گیم پلی مواجه شده و توانسته تجربه بهتری را برای فوتبال دوستان به ارمغان بیاورد. همچنین بازی همچنان دارای بخش‌هایی چون مستر لیگ نیز است و صد البته بخش جدید Matchday Mode نیز به بازی اضافه شده است. بدون شک PES 2020 به یک رقیب جدی برای سری بازی فیفا در طول سال جاری تبدیل شد و این بازی نشان داد که کونامی هنوز در حال پیشرفت است و این مجموعه هنوز حرف‌های بیشتری برای گفتن دارد.

Fifa 20

Fifa 20

مقاله مرتبط

مانند هر سال شاهد انتشار نسخه جدیدی از سری فیفا بودیم که بازی FIFA 20 توانست نظر بسیاری را جلب کند و هرچند منتقدانی نیز داشت. بااین حال، EA با اضافه کردن فوتبال خیابانی که VOLTA Football نام دارد، سرانجام به یکی از خواسته‌های طرفداران سری بازی‌های فیفا پاسخ مثبت داد و این بخش جدید در واقع یک نسخه از بازی FIFA Street است که به بازی فیفا 20 اضافه شده است. مانند هر سال شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی FIFA 20 نیز بودیم، اما در مقابل بخاطر تلاش کونامی، الکترونیک آرتز لایسنس تیم یوونتوس را در این نسخه از دست داد. در کنار تغییرات جزئی در بخش کریر، بخش التیمیت تیم هنوز گل سر سبد بازی فیفا است و شاهد تغییراتی در سیستم خرید و فروش بازیکن و مسابقات آن هستیم. علاوه‌بر این، بازی Fifa 20 مانند نسخه‌های پیشین از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و مسابقات فوتبال زنان نیز پشتیبانی می‌کند تا تنوع خوبی برای علاقه‌مندان به فوتبال در بازی وجود داشته باشد. این بازی بار دیگر توانست لقب یکی از بهترین بازی‌های ورزشی سال را دریافت کند.

Football Manager

Football Manager 2020

سری بازی Football Manager همیشه توانسته نظر طرفداران و علاقه‌مندان به بازی فوتبال به‌خصوص کسانی که دنبال تجربه کردن یک بازی شبیه‌ساز در نقش مربیگری هستند، را جلب کند و حال این روند در نسخه سال 2020 بازی نیز ادامه داشته است. بازی Football Manager 2020 با پشتیبانی ۵۲ کشور که شامل کشورهایی در آفریقا، آسیا، استرالیا، اروپا، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی می‌شود، مانند نسخه قبلی تنوع بالایی را ارائه داده و به علاقه‌مندان اجازه می‌دهد تا در ۱۱۶ لیگ به مربیگری بپردازند و این بازی توانسته به لطف بهبودهایی که داشته، تجربه بهتری از یک شبیه‌سازی مربیگری فوتبال را به علاقه‌مندان ارائه دهد.

Crash Bandicoot

Crash Team Racing Nitro-Fueled

پس از موفقیت بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy بود که طرفداران مجموعه کرش شروع به درخواست از اکتیویژن کردند تا ریمستر بازی Crash Team Racing نیز منتشر شود. سرانجام اکتیویژن نیز به این درخواست‌های بسیار گسترده جواب مثبت داد و امسال شاهد انتشار بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled بودیم. این بازی در واقع ریمستر بازی اصلی است که در آن شاهد بهبود بسیار گسترده گرافیک و حتی گیم پلی بازی نسبت به نسخه اصلی هستیم و در کنار این موارد، بخش‌های جدیدی نیز به بازی اضافه شده است. در بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled شاهد اضافه شدن بخش چند نفره هستیم که در بازی اصلی وجود نداشت تا یکی از موارد مورد انتظار طرفداران در نسخه ریمستر تحقق یابد و در کنار این موارد، شاهد بخش شخصی سازی نسبتا گسترده تا شخصیت‌های جدید نیز هستیم تا این بازی صرفا یک ریمستر ساده اصلی با چند بهبود گرافیکی نباشد تا به‌همراه تنوع مراحل بالا و بخش چند نفره، به یک تجربه جدید و لذت بخش برای طرفداران کرش و نسخه مسابقه‌ای آن تبدیل شود و باعث شود تا بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled لقب یکی از بهترین ریمسترهای نسل را نیز دریافت کند. همه این موارد باعث شد تا بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled به‌عنوان بهترین بازی ورزشی/مسابقه‌ای در سال ۲۰۱۹ از نگاه زومجی انتخاب شود.

پس بهترین بازی‌های ورزشی/ مسابقه‌ای سال از دید زومجی به شرح زیر هستند. همان‌طور که در پست اصلی بهترین‌های سال هم اشاره شد، امسال به جز رتبه نخست، سایر بازی‌ها رتبه‌بندی خاصی ندارند:

  • Crash Team Racing Nitro-Fueled
  • Football Manager 2020
  • FIFA 20
  • PES 2020
  • F1 2019

نظرسنجی بهترین بازی ورزشی/ مسابقه‌ای سال به پایان رسید که بر اساس آن، Crash Team Racing Nitro-Fueled در رتبه نخست قرار گرفت. در ادامه می‌توانید نتایج را مشاهده کنید:

بهترین بازی ورزشی

منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده