نویسنده: تیم زومجی
// دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

زومجی ۵ ساله شد

پنجمین شمع را فوت کردیم و وارد ششمین سال حیات زومجی شدیم. این ادای احترامی است به شما که اگر نبودید، طی کردن این مسیر دور و دراز برای رسیدن به امروز، ممکن نبود.

هر بار که آذر می‌شود، بهانه‌ای دست می‌دهد تا کنار هم‌ بود‌ن‌مان را جشن بگیریم. جشنی که هر سال به قدمت و لذت آن افزوده می‌شود. پنج سال پیش در همین روزها، قصه زومجی آغاز شد. قصه‌ای که روایت کردیم تا حرف یکسان دنیای ما و شما باشد. در این روزها و ماه‌هایی که گذشت عاشقانه از سرگرمی نوشتیم، اجرا کردیم و تمام این مدت به این فکر می‌کردیم که چطور هر روز نسخه بهتری از خودمان بسازیم؛ آن‌قدر بهتر که لایق توجه و نگاه شما باشد. 

این روزها وارد ششمین سال فعالیت زومجی شدیم؛ جایی که سعی کردیم از همان روز اول طعم بازی‌های ویدیویی و سینما را با هم مخلوط کنیم و از آن چیزی بسازیم که خوشایند شما عاشقان سرگرمی باشد. به مرور اما گستره‌ی فعالیت‌مان به همینجا ختم نشد و وارد دیگر حوزه‌های سرگرمی مانند تلویزیون، بازی‌های گروهی، بازی‌های رومیزی و کمیک شدیم. در ششمین سال فعالیت‌مان این قصد را داریم تا وارد دیگر حوزه‌های سرگرمی شویم و از آن‌ها هم برای شما محتوا تولید کنیم.

ما موفق شدیم یک تیم و فراتر از آن یک خانواده باشیم. تیمی تشکیل شده از جوانانی از سیستان تا خوزستان، از شرق تا غرب فلات ایران که همه به یک هدف و به یک امید می‌نویسند؛ به امید اینکه فردایی بهتر در برابر همه ما باشد و از آن مهم‌تر، آن‌چه که در برابر شما قرار می‌گیرد لایق اعضای پرمخاطب‌ترین رسانه سرگرمی به زبان فارسی باشد. 

سعی کردیم کیفیت و خلاقیت را فدای کمیت نکنیم. سعی کردیم همیشه با شما نزدیک باشیم و اینجا را مانند خانه‌ای کنیم که حرف‌ها همه از دل برمی‌آیند و لاجرم هم بر دل می‌نشینند. بدون شما ممکن نبود چنین جایی بسازیم که همه از علایق و سرگرمی‌های مشترک‌مان صحبت کنیم و تجربیات‌مان را به اشتراک بگذاریم. امسال همچنین موفق شدیم از نزدیک شما را در نمایشگاه الکامپ ببینیم و بدون شک، این یکی از بهترین لحظات سالی بود که بر تیم زومجی گذشت. 

در سالی که گذشت مسئولیت تمام ویدیوهای هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران را قبول کردیم و سعی کردیم متفاوت‌تر از همیشه، محصولی را در برابر فعالان سرگرمی و دیگر حوزه‌های هنری قرار دهیم تا بازی را بیش از پیش جدی بگیرند. سعی کردیم مستقیم‌تر با خانواده‌ها ارتباط برقرار کنیم و از دغدغه‌هایی که داریم صحبت کنیم و واقعیت را بگوییم؛ اینکه چقدر این سرگرمی می‌تواند خوب، مفید و مولد باشد، اگر به درستی و در جای درست مصرف شود. سعی کردیم به صحبت خانواده‌ها گوش دهیم و محیطی را فراهم کنیم تا درست بازی کردن در کشور ما هم به یک فرهنگ تبدیل شود. 

در سالی که گذشت برنامه‌ها و شوهای هفتگی و غیرهفتگی زومجی را ادامه دادیم. تا به اینجا توانستیم چندین و چند برنامه تولید کنیم که تعدادی از آن‌ها مانند هفته‌نامه، فریم و لودینگ به حدود ۸۰ قسمت پخش رسیدند. در سالی که گذشت به لطف شما، برنامه لودینگ، برنده جایزه بخش مردمی بهترین برنامه سرگرمی در آپارات شد. همچنین سعی کردیم برنامه‌های جدیدی مانند ریلود هم به لیست پخش زومجی اضافه کنیم. در سالی که پیش رو داریم، سعی تیم ما بر این خواهد بود تا با افزودن به توان خروجی که داریم، تعداد و تنوع برنامه‌ها را افزایش دهیم. 

بخش بسیار زیادی از سالی که گذشت را به تجزیه و تحلیل و کارهای زیربنایی اختصاص دادیم تا تجربه کاربری شما از زومجی به مراتب بیشتر شود و این امید را داریم تا بتوانیم در ششمین سال فعالیت‌مان، شما رو به صورت نهایی در جریان کارهایی که در چند وقت اخیر انجام دادیم قرار دهیم. 

ما سعی کردیم هر سال یاد بگیریم و آن‌چه فراگرفتیم را به کار بگیریم تا شما تجربه بهتری از زومجی داشته باشید، محفلی که چراغ و صمیمیت‌اش را از شما می‌گیرد. جایی که هر کسی بنا به علاقه‌ای که دارد می‌تواند از آن لذت ببرد؛ از نقد فیلم و سریال، معرفی فیلم برای تماشا در آخر هفته، گزارش‌ها و مقالات سینمایی و برنامه فریم برای سینمادوستان گرفته تا یادداشت‌ها، پوشش کنفرانس‌ها و رویدادهای گیمینگ و برنامه‌های مختلف ویدیویی برای عاشقان بازی‌های ویدیویی. از راهنمای خرید‌های به‌روز تا بررسی گجت‌های روز. 

ما به داشتن شما افتخار می‌کنیم. به تک‌تک‌ شمایی که در همه لحظه‌ها کنار ما بودید و باعث شدید این کنجِ دنج جایی باشد که همه از صمیم قلب خانواده بودن را احساس کنیم. 

تولدمون مبارک


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده