نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰

سال نو مبارک | نوروز ۱۳۹۶

سال نو می‌شود و ما هم نو؛ اما فراموش نمی‌کنیم، کهنه رفاقتی که با هم داریم. سال نو بر همه مخاطبین زومجی مبارک.

هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنیم لحظه‌ها و روزهایی را که به عشق شما و چیزی که لایقش هستید،‌ نوشتیم یا با افتخار به قاب تصویر زومجی آمدیم. پس بهترین آرزوها و شادباش‌ها رو هم تقدیم شما می‌کنیم، از ته دل که پروردگارِ بهار، حال‌ تک تک شما پشتوانه‌های زومجی رو به بهترین حال دگرگون کنه. این لحظه‌ها رو با همه عشقی که داریم به یادگار جمشید و نوروز باستانی‌اش جشن می‌گیریم، لباس بهار را تن زمین می‌کنیم و رهسپار سالی جدید می‌شویم.

در این تحویلِ سالانه، یک بار دیگر با هم بودیم تا سرگرمی را زیر ذره‌بین ببریم و از چیزی بنویسیم و هزاران هزار کلمه صحبت کنیم که بخش بزرگی از زندگی ما و شماست. سالی که گذشت باز هم سعی را بر ارائه سریع، صریح و دقیق اطلاعات روز دنیای سرگرمی گذاشتیم. پوشش اخبار داخلی چه در حوزه سینما و چه در حوزه بازی را به نگرانی روزمره‌مان تبدیل کردیم و به توسعه‌ بخش‌های مختلف، از بررسی سخت‌افزارها و گجت‌های مرتبط با بازی گرفته تا آیتم‌های ویدیویی پرداختیم. 

سالی که گذشت سعی کردیم تا شما را به صورت کامل در جریان رویدادهای مرتبط با بازی و سینما قرار دهیم. پخش زنده ویدیویی کنفرانس‌های E3 با شما بودیم، به نمایشگاه کامپیوتکس رفتیم تا با اخبار و گزارش‌های تصویری متنوع شما در جریان قرار دهیم و به پوشش کامل اخبار و حواشی مراسم‌های سینمایی معتبر جهان پرداختیم. 

در سالی که گذشت ۸۶ بررسی در زومجی منتشر شد. کمیت و کیفیت بررسی‌ها حالا زومجی را به عنوان یک سایت معتبر در وب‌سایت OpenCritic قرار داده تا نمراتی که به بازی‌ها داده می‌شود مانند همه سایت‌های معتبر در میانگین نمرات تاثیرگزار باشد. 

اما هدف همیشه بزرگ‌تر می‌شود و با وجود شما شوق به رسیدن به آن هم بیشتر؛ سال ۹۶ باز هم به ضیافت سرگرمی با شما خواهیم بود با آیتم‌های بیشتر، با همان رسالت‌ همیشگی‌مان یعنی ارائه هرچه لایق شما است. 

تماشای آخرین هفته‌نامه ویدیویی زومجی ویژه نوروز را از دست ندهید:

|

سال نو مبارک!


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده