نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۸

پوشش زنده زومجی از Nintendo Switch Presentation 2017 (تمام شد)

نینتندو فردا صبح در جریان Nintendo Switch Presentation 2017 اطلاعات بیش‌تری از سوییچ ارائه می‌کند و ما نیز در زومجی این مراسم را زنده پوشش خواهیم داد.

نینتندو سوییچ کنسول جدید کمپانی نینتندو است که پیش از این با نام رمز نینتندو NX شناخته می‌شد. در تاریخ ۲۹ مهر نینتندو رسما از این کنسول جدیدش رونمایی و اعلام کرد که نام آن Nintendo Switch خواهد بود و قرار است هم به صورت یک کنسول خانگی و هم به صورت یک کنسول دستی قابل استفاده باشد. این شرکت همچنین اسامی تعدادی از کمپانی‌هایی را که قرار است از این کنسول پشتیبانی کنند اعلام کرد و گفت که قلب تپنده سخت‌افزاری کنسول جدیدش انویدیا تگرا خواهد بود.

اما علاوه بر این اطلاعات، هنوز جزییات جدیدی مثل قیمت، مشخصات دقیق سخت‌افزاری یا اسامی بازی‌های هنگام عرضه کنسول توسط نینتندو ارائه نشده است. با این حال نینتندو از چندی پیش گفته بود که قرار است فردا، ۲۴ دی ۹۵ راس ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح به وقت تهران، در جریان رویداد Nintendo Switch Presentation 2017 رسما اطلاعات بیش‌تری از این محصول ارائه کند و انتظار می‌رود که در جریان این رویداد، مواردی مثل قیمت یا تاریخ عرضه دقیق کنسول مشخص شود.

به دلیل اهمیت بالای این مراسم ما نیز در زومجی تصمیم گرفتیم تا آن را به صورت زنده پوشش دهیم. پس فردا، ۲۴ دی ماه، ساعت ۷:۳۰ صبح با ما همراه باشید تا ببینیم نینتندو چه اطلاعاتی از سوییچ ارائه خواهد کرد.

این صفحه به صورت خودکار بروزرسانی می‌شود و نیاز به رفرش کردن صفحه نیست.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده