نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۲

مشکلات بخش نظرات زومجی رفع شد

ممکن است در چند وقت اخیر، متوجه مشکلاتی در بخش نظرات شده باشید. امروز این مشکلات به طور کامل مرتفع شد و از این پس بخش نظرات سایت بدون مشکل عمل خواهند کرد. با زومجی و جزئیات مطلب همراه باشید.

متاسفانه پس از بروزرسانی نرم‌افزار زومجی، مشکلی در بخش نظرات وب‌سایت پیش آمده بود که باعث شده بود نظرات بسیاری از کاربران، منتشر نشوند. تیم زومجی، تا امروز از این مشکل بی‌خبر بود و پس از خبردار شدن از این مشکل، به سرعت در صدد رفع آن برآمد و در حدود ۳۰۰۰ نظر منتشر نشده، منتشر شدند. در همین راستا وظیفه خود دیدیم که ضمن عذرخواهی از تمام کاربران گرامی که نظراتشان منتشر نشده بود، به شما عزیزان اعلام کنیم که از امروز این مشکل برطرف شد و تمامی این کامنت‌ها روی مطالب منتشر شدند. شما می‌توانید از این به بعد بدون هرگونه مشکلی، نظرات خود را در مطالب با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

در انتها لازم می‌دانیم که این نکته را هم اعلام کنیم که تمامی نظرات شما کاربران عزیز، خوانده می‌شوند و مطمئن باشید تمامی انتقادات و پیشنهادات شما بررسی می‌شوند و تا حد امکان، سعی می‌شود که به سوالات شما کاربران گرامی پاسخ داده شود. بسیاری از شما درخواست کرده بودید که ما بخشی فروم مانند در وب‌سایت راه‌اندازی کنیم. در حال حاضر امکان راه‌اندازی این بخش وجود ندارد اما در زیر تمامی مطالب، می‌توانید نظرات خود را به اشتراک گذاشته و با دیگر کاربران به تبادل نظر بپردازید. 

از طرف تیم زومجی باز هم از مشکل پیش آمده از تمام کاربرانی که نظراتشان طی این مدت منتشر نشده بود، عذرخواهی می‌کنیم و از تمام شما ممنونیم که با نظرات و پیشنهادات خود سعی در بهبود وب‌سایت زومجی دارید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده