نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰

نظرسنجی: از کدام قسمت قالب جدید زومجی رضایت بیشتری دارید؟

این هفته اتفاقی بزرگ برای سایت زومجی رخ داد و قالب و نرم‌افزار آن تغییر پیدا کرد. در این قسمت از نظرسنجی‌های هفتگی دوست داریم به ما بگویید که کدام قسمت این قالب بیشتر توجه شما را جلب کرده است؟

پس از مدت‌ها تلاش بی‌وقفه، نرم‌افزار و قالب زومجی در طی هفته گذشته تغییر پیدا کرد. هدف اصلی تیم طراحی این قالب این است که سرعت سایت افزایش داشته باشد و البته شما کاربران عزیز بتوانید به راحتی به تمامی مطالب مهم دسترسی داشته باشید. در قالب جدید همچنین بخش‌های جدیدی در صفحه اصلی سایت دیده می‌شوند که به منظور تسهیل دسترسی به محتویات مختلف طراحی شده‌اند. برای مثال، در بخش تماشاخانه می‌توانید تمامی ویدیو‌های مرتبط با بازی یا سینما را تماشا کنید. یا در بخش انتخاب سردبیر، مطالبی قرار می‌گیرند که اهمیت زیادی داشته یا مخصوص به رویدادی خاص هستند. بخش ویترین هم که محل قرار گرفتن مهم‌ترین مقالات و اخبار سایت است.

همچنین در این قالب شاهد بخش‌های اختصاصی مخصوص سینما، موبایل یا راهنمای خرید هم هستیم تمامی مطالب مرتبط با این موضوعات در این قسمت‌ها قابل دسترسی هستند. یکی دیگر از جدید‌ترین بخش‌های سایت هم بازی‌های موردانتظار است که در آن می‌توانید تاریخ عرضه بازی‌هایی را که در آینده نزدیک عرضه می‌شوند، مشاهده کنید. در یازدهمین نظرسنجی از سری نظرسنجی‌های هفتگی زومجی، دوست داریم به ما بگویید که کدام یک از این بخش‌ها توانسته نظر شما را بیشتر از بقیه جلب کند.

این نظرسنجی به مدت ۷۲ ساعت فعال خواهد بود و نتایج روز دوشنبه اعلام می‌شود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده