نویسنده: آرش عیاری
// جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

نظرسنجی: دلیل موفقیت بی‌نظیر Pokemon Go چیست؟

پوکمون‌ها با بازی موبایل Pokemon Go دنیای سرگرمی را در هفته گذشته به تسخیر خود درآورند و توانستند انواع و اقسام رکوردها و لقب‌ها رو بنام خود بزنند. اما به نظر شما، دلیل این موفقیت بی‌نظیر Pokemon Go در چیست؟ در نظرسنجی این هفته زومجی شرکت کنید.

حالا که چند روزی از عرضه Pokemon Go در اولین نقطه از دنیا می‌گذرد و برای اکثر کشورهای (البته به جز ایران) به صورت رسمی عرضه شده، نوبت به این می‌رسد تا به این یک هفته طوفانی نگاه کرده و به این فکر کنیم که چطور می‌شود یک بازی موبایل این‌چنین به موفقیت دست پیدا کند و تنها چند روز پس از عرضه،‌ به محبوب‌ترین بازی تاریخ آمریکا تبدیل شود.

نینتندو اگرچه در زمینه کنسول‌های خانگی روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و قصد دارد با کنسول جدیدش که با اسم رمز NX شناخته می‌شود، به عرصه  رقابت برگردد اما از سال گذشته نوید این را داده بود که قصد وارد شدن به دنیای بازی‌های موبایل را دارد. Pokemon Go اولین تلاش چشمگیر نینتندو در بازی‌های موبایل است. بازی که توسط استودیو نیانتیک لبز و کمپانی پوکمون ساخته شده است.

Pokemon Go بدون هیچ شکی یکی از بهترین بازی‌هایی است که برای دستگاه‌های موبایل عرضه شده است. پوکمون‌ها هم یکی از برندهای شناخته شده و محبوب دنیای سرگرمی هستند که در انواع و اقسام گوناگونی مثل بازی‌های ویدیویی، انیمه، عروسک و اقلام سرگرمی دیگر به دنیا عرضه شده‌اند اما سوال اصلی این‌جا است که چه دلیلی پشت موفقیت بی‌نظیر این بازی نهفته است؟ موفقیتی که توانست تکانی اساسی به ارزش سهام نینتندو دهد تا جایی که عرضه‌‌ی آن موفق شد تا ارزش نینتندو از سونی هم بیشتر شود!

در نظرسنجی اینه هفته زومجی شرکت کنید و نظر خود را درباره موفقیت بازی Pokemon Go با ما و دیگر خوانندگان زومجی به اشتراک بگذارید:

این نظرسنجی به مدت ۷۲ ساعت فعال خواهد بود و نتایج روز دوشنبه اعلام می‌شود.

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده