نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۴

نظرسنجی: از چه پلتفرمی برای بازی موبایل استفاده می‌کنید؟

بازی‌های موبایل طی سال‌های اخیر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشتند. در این قسمت از نظرسنجی هفتگی زومجی به ما بگویید که شما از کدام پلتفرم برای انجام بازی‌های موبایل استفاده می‌کنید؟ اندروید، iOS، ویندوز فون یا سایر پلتفرم‌ها.

این روز‌ها دیگر اگر گوشی‌های موبایل را یک کنسول دستی قدرتمند معرفی کنیم، اغراق نکرده‌ایم. رشد روزافزون سخت‌افزار گوشی‌ها و عرضه بازی‌هایی که از حیث گرافیکی نزدیک به بازی‌های کنسولی هستند برای این موبایل، باعث شده تا بازی‌های موبایل این روز‌ها طرفداران خیلی زیادی داشته باشند. به طوری که درآمد حاصل از این بازی‌ها حتی از آثار بزرگ کنسولی نیز بیشتر می‌شود و بازی‌های مثل Clash of Clans از حیث محبوبیت و درآمد به سطح فوق‌العاده‌ای رسیده‌اند. امروزه گوشی‌های موبایل با سیستم عامل‌های مختلفی عرضه می‌شوند که از بین آن‌ها می‌توان به اندروید، iOS و ویندوز فون را به عنوان سه سیستم عامل محبوب معرفی کرد.

معمولا اکثر بازی‌های موبایل برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه می‌شوند و البته آثاری هم هستند که به صورت موقت یا همیشگی در انحصار یک پلتفرم خاص هستند. در این قسمت از نظرسنجی‌های هفتگی زومجی، سراغ انتخاب محبوب‌ترین پلتفرم برای بازی‌های موبایل رفتیم و دوست داریم به ما بگویید که شما از چه سیستم عامل و پلتفرمی برای تجربه بازی‌های موبایل استفاده می‌کنید.

این نظرسنجی به مدت ۷۲ ساعت در دسترس خواهد بود و نتایج روز دوشنبه اعلام می‌شود.

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده