نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۷

نتیجه نظرسنجی: بهترین کنفرانس نمایشگاه E3 2016 را انتخاب کنید

نظرسنجی انتخاب بهترین کنفرانس نمایشگاه E3 2016 روز جمعه آغاز شد و امروز قصد داریم نتایج آن را اعلام کنیم. با زومجی همراه باشید.

نمایشگاه E3 2016 چند روز پیش به پایان رسید و کمپانی‌های بزرگ هم کنفرانس‌های خود را در جریان آن برگزار کردند. به همین مناسبت تصمیم گرفتیم تا نظرسنجی این هفته زومجی را به انتخاب بهترین کنفرانس نمایشگاه اختصاص بدهیم و حال پس از گذشت ۷۲ ساعت از شروع رای گیری، در مجموع شاهد ۱۹۱۷ رای هستیم. همان‌طور که به لطف نمایش درخشان سونی با حضور بازی‌های جدیدی چون God of War، ریمستر Crash Bandicoot، Days Gone و اعلام تاریخ انتشار و عرضه Last Guardian و هدست پلی‌استیشن VR انتظار می‌رفت، کنفرانس این کمپانی توانست تقریبا ۷۱ درصد آرا را به خود اختصاص داده و محبوب‌ترین کنفرانس شود.

مایکروسافت که کنفرانسش دست کمی از سونی نداشت و علاوه بر معرفی بازی‌های جدیدی مثل Forza Horizon 3، Dead Rising 4 و State of Decay 2 در بخش سرویس و سخت‌افزار هم نمایش درخشانی داشت و شاهد معرفی کنسول‌های ایکس‌باکس وان S و کنسول ارتقا یافته این کمپانی که با نام رمز «پروژه اسکورپیو» شناخته می‌شود، بودیم، در رتبه دوم با کسب ۱۸/۲ درصد آرا قرار گرفت. همچنین قابلیت Play Anywhere و امکان خرید یک بازی و تجربه آن بر روی ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 به صورت همزمان هم بخش دیگری از کنفرانس این شرکت بود که طرفداران را به تحسین مایکروسافت واداشت.

در نهایت و با اختلاف ۰/۱ درصدی، کنفرانس EA Play شرکت الکترونیک آرتز توانست بالاتر از یوبیسافت رتبه سوم را تصاحب کند. در پایان می‌توانید تعداد دقیق آرا را در جدول زیر مشاهده کنید:

رتبهنام کنفرانس
تعداد رایدرصد رای
۱کنفرانس سونی۱۳۵۹۷۰/۹ درصد
۲کنفرانس مایکروسافت۳۴۹۱۸/۲ درصد
۳کنفرانس EA Play الکترونیک آرتز۷۳۳/۸ درصد
۴کنفرانس یوبیسافت۷۰۳/۷ درصد
۵کنفرانس بتسدا۳۲۱/۷ درصد
۶کنفرانس پی‌سی گیمینگ۲۰۱ درصد
۷کنفرانس نینتندو۱۴۰/۷ درصد

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده