نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۶

زومجی از مرز ۱۵۰ هزار بازدید کننده روزانه گذشت

دیروز، روز بسیار بزرگی برای زومجی بود. ما توانستیم به لطف شما کاربران عزیز، از مرز ۱۵۰ هزار بازدید کننده روزانه عبور کنیم. این اتفاق به دلیل پوشش سریع و به موقع زومجی از نمایشگاه E3 2016 میسر شد.

نمایشگاه E3، هر سال یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای صنعت بازی‌های ویدیوی محسوب می‌شود. امسال نیز از این قاعده مستثنی نبود. ما نیز در زومجی، تمام تلاش خود را کردیم که بتوانیم بهترین پوشش را از این نمایشگاه و کنفرانس‌هایش برای شما عزیزان داشته باشیم و حتی برای اولین بار در ایران، پوشش همزمان تصویری تمام کنفرانس‌های E3 2016 را برای شما انجام دادیم.

پوشش گسترده ما از این کنفرانس‌ها و قرار دادن تمامی اخبار و تریلرهای جدیدترین بازی‌هایی که در این نمایشگاه معرفی شدند در کمترین زمان ممکن، باعث شد که ما بتوانیم در یک روز، رکورد ۱۵۰ هزار بازدید کننده را بشکنیم. از همین جا قصد داریم که از شما عزیزانی که با ما در این مدت همراه بودیم، از صمیم قلب تشکر کنیم و بگوییم که بدون شما، دستیابی به این موفقیت هرگز امکان‌پذیر نمی‌شد.

در این چند روز، شاید بسیاری از شما کمی با مشکل سرعت در هنگام گشتن در سایت مواجه شدید. از همین‌ جا قصد داریم اعلام کنیم که این مشکل سرعت در سایت، به دلیل استقبال بی‌سابقه شما عزیزان از پوشش ما از نمایشگاه E3 بود به طوری که خود ما هم انتظار چنین استقبالی را از سوی شما نداشتیم. به همین دلیل، اگر در این چند روز کمی با مشکل سرعت روبه‌رو بودید، از شما عذرخواهی می‌کنیم و می‌خواهیم بگوییم که این اتفاق فقط و فقط به دلیل استقبال بی‌سابقه شما رخ داد.

ممنون از اینکه با ما هستید و باز هم از طرف تمام تحریریه زومجی از شما همراهان همیشگی از صمیم قلب تشکر می‌کنیم و امیدواریم که مانند گذشته،‌ زومجی را دنبال کنید.

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده