نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰

نظر سنجی: از کدام پلتفرم برای بازی کردن استفاده می‌کنید [بروزرسانی]

در اولین قسمت از نظر سنجی‌های زومجی، سراغ یک بحث داغ رفتیم؛ از کدام پلتفرم برای بازی کردن استفاده می‌کنید؟ با ما همراه باشید و نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

[بروزرسانی]: به دلیل استقبال شما کاربران عزیز زومجی از این نظرسنجی، مدت زمان آن ۴۸ ساعت دیگر هم تمدید شد و نتایج روز دوشنبه ساعت ۲۱:۳۰ اعلام خواهد شد.

از این پس در زومجی و در روز‌های جمعه، سراغ یک مبحث داغ خواهیم رفت تا شما کاربران عزیز نظرات خودتان را در مورد آن با ما به اشتراک بگذارید. در اولین قسمت، پلتفرم‌هایی که برای بازی کردن استفاده می‌کنید موضوع نظر‌سنجی ما است تا به یک جمع‌بندی کلی در این مورد برسیم.

حتی با گذشت چندین سال از عرضه کنسول‌های نسل هشتمی، هنوز هم افراد زیادی از کنسول‌های نسل قبل برای بازی کردن استفاده می‌کنند. این امر می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. به‌علاوه افرادی هم هستند که رایانه‌های شخصی را برای بازی کردن ترجیح می‌دهند و اصطلاحا هیچ کنترلری جای ماوس و صفحه کلید دوست داشتنی را برای آن‌ها نمی‌گیرد!

در جدول زیر پلتفرمی را که به عنوان وسیله اصلی بازی کردن از آن استفاده می‌کنید، انتخاب کنید تا محبوب‌ترین پلتفرم در بین کاربران زومجی را مشخص کنیم.

این نظر سنجی به مدت ۲۴ ساعت قابل دسترس خواهد بود و پس از آن نتایج اعلام خواهد شد.

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده