// سه شنبه, ۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۰

مقایسه قیمت و مشخصات آسان‌تر از همیشه با نسخه جدید محصولات زومیت

بخش محصولات زومیت به‌عنوان یک ابزار مقایسه قیمت و مشخصات فنی محصولات الکترونیکی با طراحی و زیرساخت جدید به‌روز شد.

پس از به‌روزرسانی زومیت در سال گذشته و تلاش شبانه‌روزی تیم جوان برنامه‌نویسی سرانجام با یک زومیت یکپارچه و مدرن چه از نظر ظاهری و چه نظر زیرساختی در خدمت شما هستیم. تمام تلاش تیم توسعه محصول و تیم فنی بر این بوده است که تجربه‌ای کاربردی، سریع و لذت‌بخشی برای کاربران فراهم شود.

تغییرات زیرساختی ایجاد شده به ما این اجازه را خواهد داد تا محصولی هر روز کامل‌تر و بهتر به کاربران ارائه کنیم و راه برای به‌روزرسانی‌های پیوسته و افزودن قابلیت‌ها بیش از گذشته هموار شده است.

اندکی در مورد بخش محصولات زومیت

هدف اصلی ما در بخش محصولات ارائه هر آنچه شما برای خرید و شناخت کالای الکترونیکی لازم دارد به ساده‌ترین و کامل‌ترین شکل ممکن است. در حقیقت زومیت ابزاری برای مقایسه سریع قیمت و مشخصات فراهم کرده است تا درکنار بررسی‌ها و راهنمای خریدها در طول مسیر انتخاب و خرید همراه شما باشد. کاربران همیشه سرمایه‌ی زومیت بوده‌اند ازاین‌رو تمرکز ویژه‌ای روی مشاوره برای خرید، رفع ابهامات و پاسخ به سوالات کاربران در مورد محصولات مختلف شده است.

صفحه لندینگ محصولات زومیت

علاوه‌بر طراحی مدرن در ادامه نگاهی به برخی ویژگی‌های جدید بخش محصولات و تغییرات خواهیم داشت.

سرعت و دسترسی آسان

با زیرساخت و فناوری‌های جدید استفاده شده، تجربه‌ی سریع‌تری از محصولات خواهید داشت. المان‌های طراحی نیز به‌گونه‌ای پیاده‌سازی شدند که شما راحت‌تر و سریع‌تر به اطلاعات موردنیاز خود دسترسی پیدا کنید. جابه‌جایی آسان بین بخش‌های مختلف صفحه و دیگر قسمت‌های بخش محصولات و تنوع راه‌های دسترسی به اطلاعات از جمله اهداف ما در بازطراحی بوده است.

ظاهر جدید بخش موبایل محصول زومیت

آسان‌تر مقایسه کنید

مشخصات فنی محصولات در زومیت توسط افراد علاقه‌مند به تکنولوژی گردآوری می‌شود و برای ارائه کامل‌ترین شکل اطلاعات و تصاویر تلاش زیادی می‌شود. با بهبود بخش مقایسه استفاده از این اطلاعات کاربردی‌تر از همیشه خواهد بود.

مقایسه کردن یک محصول با رقبا و محصولات مشابه از سه مسیر در دسترس قرار گرفته است؛ از صفحه یک محصول،‌ فهرست محصولات و بخش اختصاصی مقایسه‌های هر دسته

اضافه شدن مقایسه‌های مرتبط با یک محصول به کاربران امکان شناخت بهتر رقبا و تصمیم‌گیری درست‌تر برای انتخاب را خواهد داد.

مقایسه قیمت موبایل در محصولات زومیت

در انتهای تمام مقایسه‌ها شما فهرستی از مقایسه‌های پرتکرار کاربران را نیز مشاهده خواهید کرد که کمک می‌کند مقایسه با رقیبی مناسب را پیدا کنید.

جست‌وجو؛‌ سریع‌تر محصول موردنظر را پیدا کن

جست‌وجو در زومیت از این پس یکپارچه است؛ شما از هر صفحه‌ای در سایت قادر به یافتن محصولات و مقالات موردنظر خود هستید. پیشنهاد‌ها دقیق‌تر، اطلاع از قیمت و اطلاعات اولیه در همان جست‌وجو و نوار جستجوی اختصاصی برای کاربران موبایل زمانی‌که شما برای یافتن محصول نیاز دارید را به حداقل می‌رساند.

جست و جو محصولات زومیت

دیدگاه‌ها و امتیاز

بخش دیدگاه و نظرات حال یکپارچه شده است و ساختار آشنایی که در یک سال گذشته در بخش مجله تجربه کرده‌اید را دارد. سهولت ثبت‌نظر و بررسی و امتیاز دادن در ترکیب با سیستم اعلانات و فعالیت‌های کاربر سؤال و نظر شما را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

فضایی در این بخش تدارک دیده شده است تا کاربران و کارشناسان زومیت راحت‌‌تر سوالات و ابهامات پیش آمده در انتخاب کالا را پاسخ دهند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند

بخش فروشندگان

امکان جست‌وجو در توضیحات، مرتب‌سازی نتایج و فیلتر شهر فروشندگان یک محصول، ارائه‌ی سایر قیمت‌های یک مدل (برای مثال یک محصول ممکن است برای رنگ‌ها، گارانتی‌ و ... قیمت متفاوتی داشته باشد) با استفاده علامت فلش روی کارت‌ها، شما را تا حد زیادی از مراجعه به فروشگاه‌های مختلف برای اطلاع از تنوع قیمتی یک محصول بی‌نیاز می‌کند.

محصولات زومیت و بهبود های بخش فروشندگان

همچنین کاربران در فهرست‌ها و بدون ورود به صفحات محصول قادر به مشاهده تعدادی از فروشندگان یک کالا خواهند بود.

فهرست محصولات

مسیر انتخاب راحت‌‌‌تر را از فهرست آغاز کرده‌ایم. دیگر برای شناخت اولیه یک محصول نیازی به ورود به صفحه آن ندارید مشخصات کلیدی، تصاویر، ارزان‌ترین قیمت و تعدادی از فروشندگان کالا یک دید کلی به شما خواهد داد. از علامت فلش در نسخه دسکتاپ و سه‌نقطه در نسخه موبایل برای مشاهده اطلاعات تکمیلی محصول استفاده کنید.

فیلترها با سیستم مدرن‌تری پیاده‌سازی شده‌اند و انتخاب‌‌های شما، روی امکان انتخاب سایر فیلترها موثر خواهد بود به این ترتیب شما راحت‌‌تر به فهرست دلخواه خود هدایت می‌شوید و پیام نتیجه‌ای یافت نشد را تقریبا نخواهید دید. با استفاده از منوی چسبان در موبایل شما مهم‌ترین موارد موردنیاز خود را در فهرست‌ها در اختیار خواهید داشت.

لیست محصولات و سه فروشگاه موبایل پیشنهادی در بخش محصولات

امکان جست‌وجو در نتایج فیلتر شده یک فهرست، جست‌وجو در اعضای فیلتر و مشاهده فیلترهای انتخاب شده بخش دیگری از موارد اضافه شده به فهرست محصولات است.

محصولات مشابه

  • وقتی کاربران به‌دنبال یک محصول می‌گردند در این مسیر ممکن است با گزینه‌های بهتر و مشابه با آن نیز آشنا شوند. با چهار روش ما در صفحه محصول گزینه‌های مشابه را به کاربران نمایش خواهیم داد:
  • محصولات با قیمت مشابه
  • محصولات با برند مشابه
  • محصولاتی که بیشتر با محصول موردنظر شما مقایسه شده‌اند
  • محصولات با مشخصات مشابه

محصولات مشابه بخش محصول زومیت مقایسه قیمت کیس

سایر موارد

  • امکان استفاده از دارک مود در بخش محصولات
  • یکپارچگی بین محصولات و مجله‌ برای استفاده از اطلاعات یکدیگر

این مسیر تازه شروع شده است؛ به‌روزرسانی‌های مستمر برای بهبود تجربه کاربری و همچنین افزودن ویژگی‌های جدیدی همچون صفحه اختصاصی فروشگاه، اعلان تغییرات قیمت و موجودی و بسیاری ویژگی‌ جذاب دیگر در راه است.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم که تجربه‌ی خود از استفاده‌ی بخش محصولات را با ما به اشتراک بگذارید. همانند هر نرم‌‌افزار جدیدی ممکن است در روزهای ابتدایی مشکلاتی را مشاهده کنید. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که بهینه‌ترین تجربه استفاده را در سریع‌تر زمان در اختیار شما قرار دهیم.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده