در بازی Crackdown با تلفیق کارهای مختلف اتفاقات جالبی رخ میدهد
لاب گفت به برخی از مکانیک بازیهای چندنفره آنلاین میدانی (MOBA) و تلفیق آنها با سبکهای دیگر مثل نقشآفرینی علاقهمند است. وی عقیده دارد بازیهای امروزی باید کمتر حالت خطی داشته باشند و با هربار بازیکردن، تجربهی متفاوتی را در اختیار مخاطب بگذارند. با انجام این کار، تجربهای که بازیکن از بازی بدست میآورد بسیار لذتبخش خواهد شد. لاب روی تمام بازیهایی که کار میکند، از همین روش استفاده میکند و اگر زمانی بازی جدیدی توسط استودیوهای بازیسازی مایکروسافت تولید شود، وی دوست دارد روی این مسئله تمرکز بیشتری کند. لاب در رابطه با یکی از مکانیکهای بازی Crackdown، انحصاری ایکسباکس وان گفت:
در این بازی با تلفیق کارهای مختلف، اتفاقات جالب رخ میدهد.
وی اعتقاد دارد این کار آیندهی طراحی بازیها است و همیشه با تیم خود در رابطه با این مسئله بحث میکند. لاب دوست دارد در آینده بازیهایی بسازد که بازیکنان حتی اگر پنج دقیقه زمان داشته باشند، بازهم قادر به انجام کار مفید در بازی باشند. وی از بازی Far Cry 4 بهعنوان مثال استفاده کرد و گفت این بازی این کار را بدون قربانیکردن گیمپلی بازی انجام میدهد. در رابطه با بازی Crackdown لاب جز وعدهی «انفجارهای بزرگ» در بازی اطلاعات دیگری را منتشر نکرد. وی همچنین از مردم خواست منتظر این بازی باشند، چراکه از قدرتهای «سرویس ابری» مایکروسافت در این بازی استفاده میشود.
منبع: Dualshockers