نویسنده: زومجی زومجی
// یکشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۵

مایکروسافت با تیم جدیدی در حال کار بر روی کینکت و یک پروژه‌ی فوق سری هستند

به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک، شاهد تغییر و تحولاتی اساسی در شیوه استفاده از تکنولوژی کینکت خواهیم بود؛ چرا که مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای انجام پروژه‌ای سری است. با ادامه جزئیات همراه زومجی باشید.
تکنولوژی کینکت (Kinect) از همان ابتدای عرضه، یک تکامل بزرگ در نوع خود بود. اکنون به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد دامنه کاری این تکنولوژی قدرتمند را افزایش دهد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، مایکروسافت قصد دارد یک تیم جدید را مسئول توسعه یک پروژه فوق سری کند. این افراد، مستقیما برروی تکنولوژی کینکت کار می‌کنند تا این پروژه مخفی را پیش ببرند. مایکروسافت با انتشار یک آگهی استخدام، از مهندس‌های نرم‌افزار ارشد دعوت به همکاری کرده است. این آگهی استخدام، به شرح زیر است:
تغییر دنیای اطراف ما از طریق تکنولوژی، نیازمند یک فرد خاص در محیطی مناسب است. در مایکروسافت، ایکس‌باکس و ایکس‌باکس لایو  سرگرمی‌های درون خانه‌ را برای همیشه تغییر دادند؛ زیرا توانستند مردم را به یکدیگرو به سرگرمی‌های مورد نظر آن‌ها، متصل کنند. سپس ما کینکت را ساختیم. دستگاهی که تعریفی جدید از «نحوه ارتباط مردم با سرگرمی‌ها» را با شیوه‌ای جدید، ارائه می‌دهد. و این تنها آغاز کار ما است. یک تیم جدید در بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت با هدفی خاص و مشخص شکل گرفته‌ است تا محدودیت‌های تکنولوژی‌های امروزی را کنار بزنند، درحالی که در جستجوی ایده‌های جدید هستند. این موضوع با ایکس‌باکس، ایکس‌باکس لایو و کینکت آغاز می‌شود؛ اما ما روز به روز درحال رشد کردن هستیم؛ تا جایی که حتی افکار ما می‌تواند به کدهای کامپیوتری ترجمه شود. ملحق شدن به این تیم با ریسک بالایی همراه خواهد بود. بیشتر مواردی که روی آن‌ها کار می‌کنید، پروژه‌های فوق سری هستند؛ پس ممکن است تا زمانی که پیشنهاد جدید را نپذیرفته‌اید، از پروژه جدید خود اطلاعات نداشته باشید و حتی ندانید روی چه چیزی کار می‌کنید. همه ایده‌های ما به موفقیت نخواهند رسید. ما در بعضی از پروژه‌ها شکست می‌خوریم، و این شکست بسیار سریع اتفاق خواهد افتاد. اما ما این شکست‌ها را جشن می‌گیریم؛ چرا که برای موفقیت و پیروزی ایده‌های بعدی، وجود آن‌ها حیاتی است. اگر شما به دنبال یک شغل راحت، معمولی، بدون ابهام و بدون ریسک در مایکروسافت هستید، پس لطفا برای این آگهی درخواست ندهید. اما اگر درمورد ادامه حرکت‌های انقلابی تکنولوژی کینکت هیجان زده هستید، در مهندسی نرم افزار مهارت دارید، و قادر‌ هستید از نوع جدید و قدرتمند تجربه‌ها با کینکت یک نمونه اولیه تولید کنید، ما در اینجا تیمی از افراد با استعداد را در اختیار داریم که قصد دارند سرگرمی را به مرحله بعدی، یعنی آینده ببرند.
xbox-one-console
در این شغل، مهارت‌های فنی و خلاقیت شما از نقطه محدود خود خارج می‌شوند؛ زیرا با کمک دیگر افراد شما تکنولوژی‌های جدیدی را درست خواهید کرد که مشخص می‌کند سرگرمی در آینده به چه شکلی خواهد بود. با ورود به این فرصت شغلی، شما اطلاعات بهتری را یاد خواهید گرفت؛ مسائلی که تا کنون آن‌ها را نمی‌دانسته‌اید. در این تیم، شما در مورد دید ماشین‌ها، کاوش در داده‌ها، هوش مصنوعی، تشخیص صدا و سیستم‌های جاسازی شده در تکنولوژی‌ها، مهارت‌های زیادی کسب خواهید کرد؛ اما در یک  یا تعدادی از آن‌ها، به یک متخصص تبدیل خواهید شد. در اینجا، با کمک یک تیم بسیار سریع و هماهنگ، نمونه‌های اولیه را می‌سازید تا دید خلاقانه‌ما را افزایش دهید. شما باید تجربه درخشان و برجسته‌ای در رهبری فنی تیم، ارائه درست کد کیفیت و عرضه محصولات داشته باشید و در کنار آن، شما نیازمند تجربه در تمامی فازهای «چرخه عرضه محصول» هستید. شما باید حداقل یک محصول با هدف استفاده کاربران (مثل اپلیکیشن، بازی، سایت و...)، و دیگر پروژه‌های فرعی (مثل کار با کینکت و سایت‌ها) را در کارنامه خود داشته باشید تا بتوانند خلاقیت شما را به خوبی نشان دهند. در کنار این موارد، از شما انتظار می‌رود بتوانید در مورد شغل خود، و مواردی که از انجام آن یاد گرفته‌اید توضیحاتی را ارائه دهید. در این تیم، شما در کنار هنرمندان و طراحان زیادی کار خواهید کرد که خلاقیت در این تیم را نشان می‌دهد. لطفا در هنگام ثبت درخواست برای این آگهی، لینک‌های مرتبط با کارهای منتشر شده مثل برنامه‌ها یا ویدئوها را در کنار رزومه کاری خود قرار دهید.
تصور پروژه‌ای که این تیم آن را خواهد ساخت، کار بسیار سختی است. تکنولوژی کینکت پتانسیل بالایی دارد؛ اگر چه مخالفت‌های شدیدی از سوی افراد به این تکنولوژی وارد می‌شود، اما جدا کردن «بازی» از دکمه‌ها توسط کینکت، کار خوبی نیست؟ آیا تیم جدید می‌تواند قدرت اصلی کینکت را به مخاطبان نشان دهد؟ زمان به ما خواهد گفت چه چیزی در پشت اسرار نهفته این پروژه فوق سری قرار دارد. اما قطعا اتفاقی بزرگ در مایکروسافت روی خواهد داد. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده