نویسنده: کیا مختاری
// شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

دستیار صوتی کورتانا از سال ۲۰۱۶ به داشبورد جدید ایکس‌باکس وان اضافه می‌شود

مایکروسافت امروز اعلام کرد به‌زودی افراد بیشتری به برنامه Preview داشبورد جدید ایکس‌باکس وان دسترسی پیدا می‌کنند، در ادامه با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
به گفته مایکروسافت کورتانا، دستیار شخصی ویندوز ۱۰ و ویندوز فون، اواخر امسال به نسخه پیش‌نمایش داشبورد ایکس‌باکس وان اضافه خواهد شد و از سال ۲۰۱۶ به‌صورت رسمی برای دسترسی همگانی در ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. مایکروسافت همچنین یک بروزرسانی جدید برای اپلیکشن بتا ایکس‌باکس در ویندوز ۱۰ منتشر کرده است که به گفته شرکت، ویژگی‌های جدید زیر را به اپلیکشن اضافه می‌کند:
  • گفتگو متنی در Party: اوایل این هفته از گفتگو متنی در تجربه داشبورد جدید ایکس‌باکس وان رونمایی شد. از امروز امکان گفتگو متنی را به اپلیکیشن بتا ایکس‌باکس اضافه کردیم.
  • پیغام‌ها را به‌صورت مستقیم بخوانید و پاسخ دهید: از این پس دیگر نیازی به کلیک کردن برای خواندن و پاسخگویی پیغام‌ها ندارید. اکنون شما می‌توانید به‌سرعت پیغام‌ها را از بخش اعلان مستقیماً بخوانید و پاسخ دهید.
  • اعلان Activity: اگر فعالیت‌های شما در شبکه ایکس‌باکس لایو به اشتراک گذاشته شود، درخواست دوستی دریافت کنید یا درباره فعالیت‌های شما نظر ارسال شود اعلانی همزمان دریافت می‌کنید. ما این اعلان‌ها را طراحی کردیم تا عمیق‌تر و آسان‌تر با دیگر اعضای شبکه در ارتباط باشید.
  • اشتراک‌گذاری Activity: در گوشه بالا و راست فید فعالیت‌ها یک آیکان «اشتراک‌گذاری» اضافه شده است. با کلیک روی این آیکان فعالیت‌های قابل اشتراک‌گذاری  مانند اچیومنت‌های دریافتی، ویدیو کلیپ‌ها و اسکرین‌شات‌ها را مشاهده کنید. سپس فعالیت‌های موردنظر را انتخاب کنید و به اشتراک بگذارید.
آیا شما از جمله افرادی هستید که برای برنامه Preview ثبت‌نام کرده‌اند؟ نظر شما درباره ورود کورتانا به تجربه ایکس‌باکس چیست؟ منتظر دیدگاه شما در بخش نظرات هستیم. منبع: Microsoft News


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده