// جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۰

پنج اپلیکیشن جدید امروز به ایکس‌باکس وان افزوده می‌شود

امروز پنج اپلیکیشن جدید به ایکس‌باکس وان اضافه می‌شود تا بخش موزیک، فیلم و استریم آن بیش از پیش گسترش یابد. در ادامه با زومجی همراه باشید تا این پنج اپلیکیشن را به شما معرفی کنیم.
آن‌هایی که خواهان سرویس استریم موزیک هستند، از این پس نرم افزار Pandora را در ایکس‌باکس وان خود در اختیار دارند. برای بخش موزیک ویدئو هم اپلیکیشن Vevo اضافه شده است. تمامی این اپلیکیشن‌ها را به صورت رایگان می‌توانید دانلود کنید. اگرچه برای دسترسی‌های مخصوص و اضافی، ممکن است نیاز به پرداخت مبلغی داشته باشید. اپلیکیشن‌های اضافه شده به ایکس باکس وان عبارت هستند از:
  • Pandora: سرویس محبوب جستجوی موزیک
  • Vevo: به شما این اجازه را می‌دهد تا حجم عظیمی از موزیک ویدئوها را در اختیار داشته باشید
  • Bravo Now: تمامی برنامه‌های شبکه Bravo shows از قبیل Top Chef و The Real Housewivesرا تماشا کنید. البته نیاز به حق اشتراک شبکه‌های تلویزیونی کابلی دارید
  • Telemundo Now: به شما این امکان را می‌دهد که برنامه‌ی تلویزیونی مورد نظر خود را تماشا کنید که البته این اپلیکیشن تنها در آمریکا در دسترس است و نیاز به حق اشتراک شبکه‌های تلویزیونی کابلی دارد.
  • Popcornfli: به شما این اجازه را می‌دهد که صدها فیلم را به صورت رایگان استریم کنید. این اپلیکیشن  تنها در آمریکا و کانادا در دسترس است.
تقریبا تمام سرویس‌های اضافه شده در ایران بدون کاربرد هستند یا دسترسی به آن‌ها دشوار است. نظر شما درباره این اپلیکیشن‌ها چیست؟ آیا آن‌ها را برای ایکس‌باکس وان خود دانلود می‌کنید؟ منبع: gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده