نویسنده: فراز پاشایی
// جمعه, ۲۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۸

تاخیر در عرضه نسخه‌های ایکس باکس و پلی استیشن بازی Humankind

ساعاتی قبل سگا ناشر بازی Humankind اعلام کرد که عرضه نسخه‌های کنسولی این بازی با تأخیر مواجه شده است.

بازی Humankind در سال ۲۰۲۱ برای رایانه‌های شخصی و پلتفرم گوگل استدیا عرضه شد. این اثر موفق به کسب نمره ۷۷ از جانب سایت متاکریتیک شد و واکنش‌های نسبتا خوبی را از جانب کاربران دریافت کرد. همان‌طور که شما عزیزان احتمالا از آن مطلع هستید، نسخه‌های کنسولی این بازی قرار بود در ماه نوامبر امسال در دسترس کاربران قرار گیرد.

با‌این حال در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، سگا ناشر این اثر و دو استودیو بازی‌سازی Amplitude و Aspyr که به‌عنوان توسعه‌دهندگان بازی هیومن‌کایند شناخته می‌شوند، اعلام کردند که انتشار نسخه‌های کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی مایکروسافت و سونی این بازی تأخیر خورده است. در حال حاضر تاریخ انتشار جدیدی برای این اثر اعلام نشده و افرادی که این اثر را برای کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان پیش خرید کرده‌اند، مبلغ پرداختی خود را پس خواهند گرفت.

تصویری از بازی Humankind

در اطلاعیه‌ای که از جانب سازندگان منتشر‌‌ شده است، می‌خوانیم: «ما برای ناراحتی پیش‌ آمده عذرخواهی می‌کنیم اما مطمئن باشید که Amplitude Studios ،Sega Europe و Aspyr سخت در حال کار کردن هستند تا بهترین تجربه ممکن از Humankind را به کاربران کنسول ارائه دهند. ما در حال حاضر نمی‌توانیم یک بازه زمانی برای تاریخ انتشار جدید ارائه بدهیم. اما به محض اینکه در موقعیت انجام این کار قرار بگیریم، به همه اطلاع خواهیم داد و ما از کامیونیتی برای حمایت و درک متداوم آن‌ها تشکر می‌کنیم.»

همان‌طور که شما عزیزان احتمالا از آن مطلع هستید، بازی Humankind پس از عرضه خود روی پی سی تعدادی بسته الحاقی و آپدیت دریافت کرده است. آخرین اکسپنشن عرضه‌شده برای این بازی Together We Rule نام دارد که المان‌های جدیدی مثل کنگره، سفارت، وابستگی‌های دیپلماتیک و فرهنگ‌های جدید را به این بازی اضافه کرده است.

نظر شما چیست؟ آیا نسخه پی سی این بازی را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده