نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۷

تیزر بازی Senua's Saga: Hellblade 2 الهام گرفتن از محیط کشور ایسلند را نشان می‌دهد

نینجا تئوری با نمایش یک تیزر کوتاه در جریان رویداد رونمایی از بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس وعده انتشار اطلاعات بیشتر از بازی Hellblade 2 را برای آینده نزدیک به علاقه‌مندان داده است.

بازی Senua's Saga: Hellblade 2 یک حضور غیرمنتظره در خلال رویداد رونمایی از باز‌های جدید ایکس‌باکس (Xbox Games Showcase) داشت. سازندگان قسمت جدید Hellblade وعده انتشار اطلاعات بیشتر در گفتگوی ویژه با توسعه‌دهندگان بازی در آینده نزدیک را دادند.

دام متیوز (Dom Matthews)، رئیس استودیوی نینجا تئوری در توضیحات خود از ارائه جزئیات بیشتر از مشخصات این بازی در آینده گفته و بار دیگر به قابلیت‌ها و جنبه‌های ویژه‌ی موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 پرداخت.

اما نکته‌ای از تیزر کوتاه نمایش این بازی در این رویداد برداشت می‌شود، احتمال جریان داشتن اتفاقات بازی در محیط کشور ایسلند بود. بااین‌حال باید تا زمان انتشار گفتگوی توسعه‌دهندگان و اراه جزئیات بیشتر منتظر باشیم.

شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

الهام گرفتن دنیای بازی Hellblade 2 از محیط کشور ایسلند

سازندگان این بازی قبلاً اعلام کرده‌اند که Senua’s Saga: Hellblade 2 با موتور گرافیکی آنریل انجین 5 در دست ساخت است. همچنین توسعه‌دهندگان موتور گرافیکی آنریل انجین 5 در اپیک، در مصاحبه‌ی اخیر خود در جریان برنامه Unreal Fest Online بار دیگر روی واقعی بودن تصاویری که در تریلر رونمایی از Senua’s Saga: Hellblade 2 نمایش داده شد تأکید داشتند.

براساس اعلام قبلی سازندگان بازی Senua’s Saga: Hellblade 2، این بازی روی موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 توسعه داده شده و برای پلتفرم‌های پی سی و ایکس ‌باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده