// پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۰

تریلر بازی As Dusk Falls پخش شد؛ یک درام تعاملی

بازی As Dusk Falls که تریلر آن در رویداد نمایش بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس مایکروسافت پخش شد، از نظر داستانی دو خانواده را در طول چند نسل دنبال می‌کند. این بازی را استودیو Interior/Night می‌سازد.

شاید بتوان جالب‌ترین نکته درباره‌ی ساخته شدن بازی As Dusk Falls توسط استودیو Interior/Night را مرتبط با هویت رئیس این شرکت دانست؛ کارولین مارشال که در گذشته سابقه‌ی رهبری تیم طراحی مراحل دو بازی Beyond: Two Souls و «هوی رین» را داشت.

As Dusk Falls یک داستان تعاملی است که فعلا درمرحله‌ی پخش تیزر ابتدایی قرار دارد و گیم‌پلی و حتی سینماتیک‌های اصلی خود را نشان مخاطب‌ها نمی‌دهد. این بازی که برای عرضه روی ایکس ‌باکس سری ایکس و کامپیوترهای شخصی برنامه‌ریزی شده، در مناطق جنوبی آمریکا جریان پیدا می‌کند. در قصه‌گویی As Dusk Falls دو خانواده با ریشه‌های تاریخی متفاوت، مقابل هم قرار می‌گیرند؛ این‌گونه که یک خانواده در یک دوره اعضای خانواده‌ی دیگر را به اسارت گرفته است.

دختر تنها با موهای افشان در جنگل در بازی As Dusk Falls ایکس باکس سری ایکس و کامپیوترهای شخصی

As Dusk Falls به دوره‌های زمانی متفاوتی می‌پردازد و مثلا کودکی و بزرگ‌سالی بچه‌های دو خانواده‌ی نام‌برده را به تصویر می‌کشد؛ فرزندانی که یکدیگر را در شرایط غیرمنتظره و خاصی ملاقات می‌کنند.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده