نویسنده: محسن بیگی نیا
// جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۸

بروز رسانی جدید ایکس باکس وان «به زودی» عرضه خواهد شد

به گفته‌‌ی مایک ابرا، سرپرست مهندسان ایکس‌باکس، مایکروسافت به زودی بروز رسانی جدیدی را برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد کرد. این بهنگام سازی که به نظر می‌رسد همان بروز رسانی سالیانه ایکس‌باکس وان باشد ویژگی‌های جدیدی را در بر خواهد داشت.

مایک ابرا، گفته است مایکروسافت «به زودی» بروز رسانی جدیدی را برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد کرد. این بروز رسانی هم مانند سایر بروز رسانی‌ها، ابتدا در اختیار اعضای برنامه‌ی پیش نمایش و سپس در دسترس سایر کاربران ایکس‌باکس وان قرار خواهد گرفت.

متأسفانه، ابرا تنها وجود این بروزرسانی را اعلام کرد و  جزئیات بخصوصی در مورد چیزهایی که تغییر خواهند کرد یا قرار است اضافه شوند ارائه نکرد. هرچند، او اشاره کرد که همانند سایر بروز رسانی‌ها تمام ویژگی‌ها در نسخه‌ی پیش نمایش این بروز رسانی وجود نخواهند داشت. مایکروسافت به اعضای تست کننده اجازه می‌دهد داد تا بروز رسانی‌های جدید را آزمایش کنند تا بتواند بازخورد آنها را قبل از عرضه همگانی بروز رسانی‌ جمع آوری کند.

xbox-one-anniversary-update

هنوز مشخص نیست که منظور ابرا همان بروز رسانی سالیانه‌ی ایکس‌باکس وان است (که برای پی‌سی هم عرضه خواهد شد) یا بروز رسانی متفاوتی است. قرار بود بروز رسانی مذکور، که در کنفرانس Build 2016 مایکروسافت رونمایی شد، در اوایل ماه ژوئن برای تست کنندگان عرضه شود،  پس بنابراین به نظر می‌رسد این همان بروز رسانی مورد نظر ابرا بوده باشد.

ابرا در گذشته گفته بود که بروز رسانی سالیانه‌ی ایکس‌باکس وان «ویژگی‌های کلیدی گیمینگ» را با خود به همراه خواهد داشت. هنوز فهرست کامل ویژگی‌های جدید اعلام نشده است. اما انتظار می‌رود قابلیت‌هایی نظیر بکارگیری تمام کنسول‌های ایکس‌باکس وان به عنوان کیت‌های توسعه، و همچنین پخش موسیقی در پس زمینه و پشتیبانی از کورتانا، دستیار دیجیتالی شبیه به سیری، در این بروز رسانی وجود داشته باشند.

فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، در سخنرانی کنفرانس بیلد خودش گفت که مایکروسافت در کنفرانس E3 2016 از قابلیت‌های بیشتری در بروز رسانی سالیانه‌ی ایکس‌باکس وان رونمایی خواهد کرد.

mike-ybarra-xbox-one-june-updateشما دوست دارید در بروز رسانی جدید ایکس‌باکس وان چه قابلیت‌هایی وجود داشته باشند؟ نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده