// چهار شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۱

ایکس‌باکس وان را با ۵۰ دلار تخفیف خریداری کنید

با نزدیک شدن به E3 امسال شرکت مایکروسافت قیمت کنسول ایکس باکس وان را ۵۰ دلار کاهش داده است تا افراد بیشتری بتوانند این پلتفرم نسل هشتمی را خریداری کنند. با زومجی در ادامه خبر همراه باشید.

مایکروسافت نرخ تمامی کنسول‌های ایکس‌باکس وان را ۵۰ دلار کاهش داده تا قسمتتا نسخه‌ی ۵۰۰ گیگاباتی به ۲۹۹ دلار برسد. سایت رسمی ایکس‌باکس اشاره کرده که این تخفیف به مدت محدودی در دسترس خواهد بود و هنوز مشخص نشده که در چه زمانی ایکس‌باکس وان به قیمت رسمی خود بازمی‌گردد.

این تخفیف شامل تمامی باندل‌های این شرکت نیز می‌شود. از باندل استاندارد ۵۰۰ گیگاباتی بازی Gears of War: Ultimate Edition گرفته که هم‌اکنون با قیمت ۲۹۹ دلار در دسترس بوده تا باندل رویایی «الیت» که با ۴۴۹ دلار قابل خریداری است.

طبق شایعات قرار است مایکروسافت در مراسم E3 2016 از دو کنسول جدید ایکس باکس رونمایی کند، یکی از این موارد نسخه کوچک شده پلتفرم با همین سخت‌افزار فعلی همراه با طراحی جدید برای کنترلر است ولی مورد دوم که فعلا با نام اسکورپیو شناخته می‌شود و قرار است در سال ۲۰۱۷ منتشر شود، چهار برابر قوی‌تر از کنسول فعلی بوده و حتی شایعات اعلام کرده‌اند که اسکورپیو از کنسول پلی‌استیشن نئو نیز قوی‌تر است! در کل موضوع هر چه که باشد باید تا E3 امسال صبر کنیم تا پاسخ سوال‌هایمان را به دست آوریم.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده