نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

تماشا کنید: ویژگی‌های جدید بخش Party کنسول ایکس‌باکس وان

به‌روزرسانی بعدی کنسول ایکس‌باکس وان احتمالا تغییراتی در عملکرد Party‌های این کنسول اعمال خواهد کرد و پیش از پیوستن به یکی از این گروه‌ها، قادر خواهید بود افراد حاضر در آن را مشاهده کنید. برای تماشای ویدیویی از چگونگی عملکرد این ویژگی با زومجی همراه باشید.

مایک ایبارا، برنامه‌نویس ارشد بخش ایکس‌باکس کمپانی مایکروسافت، اخیرا ویدیویی کوتاه از قابلیت Party کنسول ایکس‌باکس وان منتشر کرده است که تغییراتی جزئی؛ اما کاربردی در آن دیده می‌شود. بر اساس این ویدیو، با رفتن روی هریک از پارتی‌ها، می‌توانید افرادی را که در حال حاضر عضو این گروه هستند را مشاهده کنید و سپس در صورت تمایل عضو آن شوید. البته بر اساس توضیحات ایبارا، این ویژگی فعلا در دست ساخت است و ممکن است در آینده و در نسخه نهایی، ویژگی‌ها و شکل ظاهری آن کاملا دست‌خوش تغییر شوند. در ادامه می‌توانید ویدیو مذکور را تماشا و دانلود کنید:

دانلود ویدیو با رزولوشن SD360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

پس از عرضه به‌روزرسانی حجیم «تجربه ایکس‌باکس وان» که مایکروسافت آن را بزرگ‌ترین به‌روزرسانی تاریخ کنسول‌های بازی معرفی می‌کند، این کمپانی نزدیک به دو ماه است که به دلیل پایدار ماندن کنسول در ایام تعطیلات، آپدیت خیلی مهمی منتشر نکرده و فقط اخیرا یک آپدیت با هدف رفع برخی باگ‌ها منتشر کرد. ولی از ماه فوریه (۱۲ بهمن تا ۱۰ اسفند) می‌توان انتظار عرضه مجدد به‌روزرسانی‌های اساسی را برای این کنسول داشت که شاید ویژگی‌های جدید بخش Party هم بخشی از آن‌ها باشد.

منبع:‌ Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده