نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تماشا کنید: مقایسه گرافیک نسخه‌های iOS و پلی‌استیشن 4 بازی Mortal Kombat X

شاید مقایسه گرافیک نسخه‌های موبایل و کنسولی یک بازی عادلانه نباشد، ولی در ادامه مطلب زومجی می‌توانید ویدیویی از مقایسه نسخه‌های iOS و پلی استیشن 4 بازی Mortal Kombat X تماشا کنید که توانایی‌های بالای بخش بازی‌های موبایل استودیو ندررِلم را نشان می‌دهد.

بازی Mortal Kombat X یکی از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای سال ۲۰۱۵ بود که توانست در این سبک برنده بهترین بازی سال از دیدگاه زومجی هم باشد. این بازی علاوه‌بر ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی، برای گوشی‌های اندروید و iOS هم عرضه شده بود که البته از لحاظ گیم‌پلی، نسخه‌های موبایل تفاوت زیادی با نسخه‌های کنسولی داشتند.

بااین‌حال به نظر می‌رسد که بخش ساخت بازی‌های موبایل استودیو ندررلم، تلاش زیادی برای جلوه‌های گرافیکی این بازی کرده و در نتیجه بازی از این لحظا تفاوت‌های خیلی کمی با نسخه‌های کنسولی دارد. یکی از کاربران بازی اخیرا ویدیویی مقایسه‌ای از گرافیک نسخه‌های iOS و پلی استیشن 4 بازی منتشر کرده است که در هر دو نسخه، شخصیت اسکورپیون یک Fatality را روی شخصیت ساب زیرو اجرا می‌کند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، استودیو ندررلم اخیرا بسته‌الحاقی Kombat Pack 2 را برای آن تایید کرد که ۴ شخصیت جدید را به بازی اضافه خواهد کرد که شخصیت صورت چرمی از سری فیلم‌های کشتار با اره برقی در تگزاس هم یکی از آن‌ها است. به‌علاوه قرار است هفته آینده تریلر جدیدی از گیم‌پلی شخصیت‌های این بسته‌الحاقی پخش شود.

نظر شما در مورد این ویدیو و گرافیک نسخه‌های موبایل بازی چیست؟

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده