نویسنده: آرش عیاری
// شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۰

تماشا کنید: کنترلر مخصوص Mortal Kombat X برای کنسول‌های خانگی

سری Mortal Kombat از دیرباز یکی از انتخاب‌های طرفداران سبک بازی مبارزه‌ای بوده است. هر چه بیشتر به تاریخ عرضه بازی نزدیک‌ می‌شویم، اخبار و حواشی پیرامون آن هم بیشتر می‌شود. ویدئو زیر را تماشا کنید و با کنترلر مخصوص این بازی برای کنسول‌های خانگی نسل هفتم و هشتم آشنا شوید.
سپتامبر سال گذشته و در نمایشگاه فروشگاه‌های زنجیره‌ای Gamestop نسخه اولیه‌ی  کنترلر مخصوص بازی Mortal Kombat رونمایی شد و حالا با گذشت چند ماه می‌توانیم نسخه نهایی این کنترلر را از نزدیک ببینیم. نسخه نهایی تغییراتی نسبت به نسخه اولیه این کنترلر داشته که می‌توان به استفاده از جهت‌های کنترلی معمولی (d-pad) به جای جهت کنترلی آنالوگ و ایجاد فضای بیشتر در میانه کنترلر اشاره کرد که این فضا می‌تواندبه گیمردر حین مبارزه آزادی عمل بدهد. این کنترلر برای هر دو پلتفرم پلی‌استیشن و ایکس‌باکس عرضه خواهد شد و با هر دو کنسول‌های نسل هفتم و هشتم این پلتفرم‌ها سازگاری خواهد داشت. اگرچه هنوز قیمت نهایی این محصول مشخص نشده اما می‌توان انتظار قیمت ۳۵ تا ۵۰ دلاری را داشت.

| دانلود ویدئو با کیفیت 720p

نظر شما راجع به این کنترلر زیبا و نوستالژیک چیست؟‌ آیا شما برای تجربه Mortal Kombat X این کنترلر را خریداری خواهید کرد؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده