نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

تماشا کنید: نسخه واقعی شمشیر آتشین Fallout 4

یکی از بهترین سلاح‌های بازی Fallout 4، شمشیر آتشین Shishkebab است. حال این شمشیر در دنیای واقعی نیز توسط کمپانی Maker's Medida و با همکاری Platinumfungi ساخته شده است. با جزییات و ویدیویی از این شمشیر با زومجی همراه باشید.
هدف تیم سازنده نسخه واقعی شمشیر Shishkebab، وفادار بودن به تصاویر هنری این سلاح است و باید گفت که در این راه هم بسیار موفق عمل کرده‌اند. کالیب کرَفت، سرپرست تیم سازندگان این شمشیر است که سابقه طولانی هم در ساخت چنین ابزاری دارد. وی تفاوت‌های اندک این سلاح با نسخه واقعی را تایید می‌کند و دلایل آن را نیز محدودیت‌های موجود می‌داند. برای مثال امکان ساخت مخزن سوختی همانند آن‌چه در تصاویر می‌بینیم وجود نداشته و به همین دلیل هم تیم سازنده تغییراتی در نسخه نهایی اعمال کرده است. البته شمشیر ساخته شده دقیقا عملکردی مشابه آن‌چه در بازی دیده‌ایم، دارد و همین مساله کافی است تا آن را به یک وسیله با ارزش تبدیل کند. در ادامه می‌توانید ویدیویی از ساخت این سلاح بسیار زیبا تماشا کنید:

|

[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Fallout 4 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Fallout 4 مشاهده کنید.[/alert] منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده