نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

تماشا کنید: تبلیغ جدید پلی‌استیشن 4 طلایی‌

چندی پیش سونی اعلام کرد که تعداد محدودی پلی‌استیشن 4 با رنگ طلایی‌ را از طریق فست‌فود زنجیره‌ای تاکو بل به قید قرعه به طرفداران هدیه می‌دهد. امروز تبلیغ جدیدی از این پلی‌استیشن 4 طلایی‌ منتشر شد. با زومجی و تماشای این تبلیغ همراه باشید.
چندی پیش سونی در خبری اعلام کرد که به تعدادی مشتری خوش شانس فست‌فود زنجیره‌ای تاکو بل، به قید قرعه نسخه محدودی از پلی‌استیشن 4 با رنگ طلایی‌ را هدیه می‌دهد. امروز، سونی با انتشار تبلیغ جدیدی از این پلی‌استیشن 4 بسیار زیبا، به شما نشان داد که اگر دوستان‌تان از شما سوال کردند که این پلی‌استیشن را از کجا به دست آورده‌اید، می‌توانید چه جوابی‌ به آنها بدهید!

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

تا تاریخ ۴ نوامبر (۱۳ آبان) و فقط در کشور ایالات متحده، سونی با همکاری تاکو بل، هر ده دقیقه یک بار به صورت تصادفی یک پلی‌استیشن 4 طلایی‌ به مشتریان این فست‌فود اهدا خواهد کرد. مجموعا در حدود ۶۰۰۰ کنسول با این رنگ به مشتریان خوش شانس اهدا می‌شود. نحوه شرکت در قرعه‌کشی هم این‌گونه است که شما با خرید غذای بیگ باکس این رستوران، در این قرعه کشی‌ شرکت داده می‌شوید. علاوه بر دریافت پلی‌استیشن 4 طلایی‌، برندگان یک نسخه از Uncharted: The Nathan Drake Collection، بازی انحصاری کنسول نسل هشتمی سونی و یک سال اشتراک رایگان پلی‌استیشن پلاس دریافت خواهند کرد. همچنین در انتهای این ویدیو عبارتی نمایش داده می‌شود که این پلی‌استیشن از طلای واقعی‌ ساخته نشده است. این اولین باری است که سونی یکی‌ از کنسول‌های بازی خود را به رنگ طلایی‌ عرضه می‌کند. در زیر نیز می‌توانید عکس‌هایی‌ از این کنسول نسخه محدود ببینید.نظر شما در باره این نسخه محدود پلی‌استیشن 4 چیست؟ منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده