نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

تماشا کنید: ویدیو بخش چند نفره بازی DOOM

بتسدا یک تریلر جدید از گیم‌پلی بخش چند نفره بازی DOOM منتشر کرده که جزییات این بخش را که مبتنی بر اکشن سرعتی است، نمایش می‌دهد. برای مشاهده تریلر با زومجی همراه زومجی باشید.

این ویدیو شامل توضیحات اعضای تیم سازنده بازی است که در این میان گرت یانگ، مدیر استودیو آی‌دی اعلام کرده که گیم‌پلی بخش چند نفره همانند بخش داستانی مبتنی بر سرعت بالا است. وی همچنین  در ادامه صحبت‌های خود گفت:

توانایی‌هایی که گیمر‌ها در طول بخش داستانی بازی به دست می‌آورند کاملا قابل انتقال به بخش چندنفره است. در بخش داستانی نحوه طراحی مراحل و هوش مصنوعی به شکلی ساخته شده که گیمر را وادار به حرکت و تصمیم‌گیری سریع می‌کند و تمام این موارد در بخش چند‌نفره هم به چشم می‌خورد. پس اگر کسی در بخش تک‌نفره مهارت خوبی کسب کند، در نبرد با گیمر‌های دیگر هم موفق خواهد بود.

استودیو id software همچنین چندی پیش اعلام کرد که در بخش چند نفره بازی امکان بازی در نقش نیرو‌های اهریمنی هم وجود دارد که مطمئنا بسیار جذاب خواهد بود. این بازی بهار ۲۰۱۶ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در پایان می‌توانید تریلر بخش چند نفره بازی را تماشا کنید.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

منبع: PCGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده