نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵

تماشا کنید: استودیو‌های بزرگ در تدارک ساخت بازی برای کودکان جنگ‌زده

تعدادی از شرکت‌های بزرگ بازی‌ سازی گرد هم آمده‌اند تا با ساخت یک بازی مشترک و خیر‌خواهانه، در‌آمد حاصل از فروش آن را صرف بهبود زندگی کودکان جنگ‌زده در سراسر جهان کنند. با زومجی همراه باشید.

شرکت‌های بازی‌سازی که در این طرح شرکت می‌کنند شامل استودیو‌های: 343، سازنده سری Halo، بوسا سازنده بازی I Am Bread، کریتو اسمبلی خالق سری Total War، اسپورتس اینتراکتیو سازنده سری Football Manager و استودیو‌های کرو‌دیجیتال، هارد‌لایت، اسپیلیت میلک، تیم 17 و تورن بنر هستند که سری بازی‌هایی با عنوان HELP: Real War is Not a Game خواهند ساخت و عواید حاصل از آن را خرج کودکان جنگ زده در سراسر دنیا می‌کنند. البته این سازندگان در این راه توسط موتور‌های Unreal، Unity و Game Maker حمایت می‌شوند و به صورت رایگان به این موتور‌ها دسترسی خواهند داشت. بازی‌های ساخته شده توسط این استودیو‌ها اواخر ماه مارس سال ۲۰۱۶ به صورت دیجیتالی عرضه خواهند شد.

مایک جکوبسون، مدیر استودیو اسپورتس اینتراکتیو، در مورد این پروژه گفت:

این فعالیت خیر‌خواهانه فوق‌العاده است. چون مجموعه شرکت کننده در آن اعتقاد دارند که هیچ کودکی آغازگر جنگ نیست و به همین دلیل هم نباید تحت تاثیر آثار مخرب جنگ قرار بگیرد. ما هم به نوبه خود سعی داریم تا از کودکان جنگ زده سراسر جهان حمایت کنیم. حال این کودکان در جمهوری کنگو باشند یا در افغانستان، سوریه و کشور‌های دیگر، ما سعی می‌کنیم جهان را به محل بهتری برای زندگی کودکان تبدیل کنیم. امیدوارم تا استودیو‌های دیگری هم به جمع ما اضافه شوند تا دامنه این فعالیت‌ها روز به روز گسترده‌تر شود.

در پایان می‌توانید تریلری از این پروژه خیر‌خواهانه مشاهده کنید. نظرات خود را در مورد فعالیت این استودیو‌ها با زومجی در میان بگذارید.

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

منبع: EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده