نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

تماشا کنید: هدست های جدید مخصوص بازی لاجیتک

کمپانی لاجیتک در جریان نمایشگاه پکس پرایم ۲۰۱۵، دو هدست جدید مخصوص بازی سیم‌دار و بی‌سیم سری Artemis Spectrum را برای علاقمندان به معرض نمایش گذشت. با زومجی و تماشای ویدیو این دو هدست جدید همراه باشید.

کمپانی لاجیتک، سازنده وسایل جانبی برای کنسول‌های بازی و رایانه‌های شخصی‌، دو هدست جدید خود، G633 (باسیم) و G933 (بی‌سیم) از سری Artemis Spectrum را در نمایشگاه پکس پرایم برای طرفداران  به معرض نمایش گذاشت. هر دوی این هدست‌ها از درایورهای صوتی Pro-G استفاده می‌کنند که طبق گفته لاجیتک صدایی در حد صدای هدست‌های حرفه‌ای موسیقی دارند. در ویدیو زیر، وب‌سایت پی‌سی‌ گیمر مصاحبه‌ای با داگ شارپ، مدیر بین‌المللی بازاریابی محصولات صوتی مخصوص بازی لاجیتک، انجام داده که شارپ در این مصاحبه صحبت‌هایی درباره دیگر ویژگی‌های این دو هدست جدید کرده است. در زیر می‌توانید ویدیو کامل این مصاحبه را مشاهده کنید.

دانلود با رزولوشن 360p | دانلود با رزولوشن HD 720p

تعداد بسیار محدودی از این دو هدست در نمایشگاه پکس پرایم برای فروش قرار داده شده است اما این محصولات به زودی برای عموم در دسترس قرار خواهند گرفت. هدفون سیمی G633 نیمه دوم سپتامبر ( اواخر شهریور/اوایل مهر) با قیمت ۱۵۰ دلار و هدست بی‌سیم G933 در ماه اکتبر (مهر/آبان) و با قیمت ۲۰۰ دلار برای علاقمندان عرضه خواهند شد.

منبع: PC Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده