نویسنده: مرتضی تقوی
// سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵

تماشا کنید: شبیه ساز بازی رانندگی که بیشتر از یک اتومبیل واقعی قیمت دارد

اخیرا شرکتی از کشور جمهوری چک دستگاه شبیه ‌ساز مسابقه‌ای را ساخته و به فروش گذاشته است که ویژگی‌های منحصر‌به‌فردش حس مسابقه با یک اتوموبیل واقعی را به شما می‌دهد. در ادامه با جزئیات این شبیه ساز دوست داشتنی و قیمت آن با زومجی همراه باشید.

اگر به دنبال یک ماشین سواری مجازی با تمام ویژگی‌های واقعی می‌گردید، این دستگاه شبیه‌ساز مسابقه (که اسم شبیه ساز واقعا برازنده‌اش است) همان چیزی است که به دنبالش می‌گردید.

نام این کامل این شبیه ساز 4DOF Extreme 4x4 3D TV racing simulator است. این شبیه ساز از چهار جک هیدرولیکی برای شبیه سازی حرکات بهره می‌برد که به صورت ماشین‌های «دیفرانسیلِ تمام-چرخ-متحرک» طراحی شده‌اند، یعنی شبیه ساز می‌تواند از طریق هر چهار جک به صورت مجزا نیرو وارد کند. هنگام استفاده از آن، زمانی که ترمز می‌کنید یا سر پیچ‌‌ها، این دستگاه قادر است تا دوبرابر نیرو‌ی گرانش زمین به شما نیرو وارد کند، یعنی دقیقا مشابه رانندگی با یک ماشین واقعی.

از دیگر ویژگی‌های این شبیه ساز که در سایت این محصول عنوان شده است می‌توان به داشتن یک صندلی ماشین مسابقه، ۳ نمایشگر ال‌ای‌دی که تصویری سه بعدی و با اندازه‌ی ۴۷ اینچ به شما نشان می‌دهد و فرمان مسابقه اشاره کرد.

این شبیه ساز از بازی‌های Grid 2، Dirt 3 و F1 2010 پشتیبانی می‌کند.

وقتی به بخش قیمت در سایت این محصول مراجعه می‌کنید، تنها اطلاعاتی که به شما نمایش داده می‌شود این جمله است: «قیمت این شبیه ساز معادل یک اتوموبیل سطح متوسط است(!)»

ویدئویی از عملکرد این شبیه ساز مسابقه را در ادامه می‌توانید تماشا کنید:

دانلود ویدیو

نظر شما در مورد این شبیه ساز مسابقه چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: GamesRadar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده