نویسنده: حامد افرومند
// جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تماشا کنید: اولین نگاه به Batman Arkham Knight با حضور چند چهره‌ی مشهور

چند روز بیشتر تا انتشار Batman Arkham Knight باقی نمانده و همه منتظر تجربه‌ی این بازی هستند. در ویدیویی که به تازگی منتشر شده چند چهره‌ی مشهور را مشغول به تجربه‌ی این بازی می‌بینیم.

کومیسر گوردون چند چهره‌ی مشهور را به لطف برنامه‌‌ی Saturday Night Live پشت میز مصاحبه کشانده تا از آن‌ها پیرامون  بازی Batman Arkham Knight بازجویی کند! جاناتان بنکس صداپیشه‌ی شخصیت گوردون پشت دوربین حضور دارد و سوالات کوتاه خود را از این چهره‌ها می‌پرسد و در طرف مقابل افرادی چون نیل پاتریک هریس (Neil Patrick Harris)، بلیک اندرسون (Blake Anderson)، مینکا کلی (Minka Kelly)، برکین میر (Breckin Meyer) و ... در کنار دو تن از صداپیشگان اصلی بازی در این ویدیو حضور دارند. کوین کورنوی (Kevin Conroy) صداپیشه‌ی قدیمی شخصیت بتمن و تروی بیکر (Troy Baker) صداپیشه‌ی شخصیت‌های شوالیه‌ی آرکام و Two-Face نیز در کنار این افراد مشغول امتحان کردن تجربه‌ی بازی هستند. بیکر به شوخی از Two-Face و صدای او بسیار راضی به نظر می‌رسد و در پایان ویدیو کورنوی در جواب افراد مصاحبه شونده‌ای که خود را بتمن می‌نامند جمله‌ی «من بتمن هستم» را با صدای خود بتمن بر زبان می‌آورد.

در این ویدیو همچنین قسمت‌های تازه‌ای از بازی را نیز دیدیم. به‌خصوص حالت Dual Play که بسیار جذاب به نظر می‌رسد. سیستم مبارزه در بازی پیشرفته‌تر شده و با توجه به این ویدیو می‌توان حدس زد که در بسیاری از مواقع قادر به استفاده از اجزای محیطی برای از میان برداشتن دشمنان خواهید بود. همچنین با بت‌موبیل قابلیت‌های بسیار ویژه‌ای خواهید داشت و حرکت این وسیله روی دیوار را در این ویدیو به شکل واضح‌تری شاهد بودیم.

Batman Arkham Knight در تاریخ ۲ تیر ۱۳۹۴ (June 23, 2015) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. شما می‌توانید پیش نمایش کامل این بازی را در زومجی مطالعه کنید.

منبع:‌ averagenobodys


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده