نویسنده: مرتضی تقوی
// یکشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

هنری، انیمیشنی برای هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت

استودیوی آکیولس استوری انیمیشنی را با نام هنری برای هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت طراحی کرده است. در ادامه با ویدئوی گفت و گو با سازندگان و بخش هایی از این انیمیشن با زومجی همراه باشید.

هنری یک جوجه تیغی و ستاره ی دومین فیلم کوتاهی است که توسط استودیوی آکیولس اِستوری مراحل ساخت خود را طی می کند. این استودیو از گروهی از فیلم سازان تشکیل شده است که در حوزه واقعیت مجازی و تولید محصولات برای آکیولس ریفت فعالیت می کنند. کاراکتر هنری با استعداد ها و توانایی های خاصی خلق شده است.

صفحه ی رسمی این استودیو در مورد او می نویسد:

«این جوجه تیغی با نام هنری، شخصیتی جدید است که برای حوزه ی واقعیت مجازی خلق شده است. این شخصیت را کِندال کرونکایت، مشاور جدید طراحی تولید استوری استودیو و طراح بصری انیمیشن های ماداگاسکار {(کمپانی دریم ورکس)} و همچنین برنارد هاوکس، یکی از شخصیت سازان برجسته ی پیکسار، خلق کرده اند.»

کارگردانی این انیمیشن را نیز رامیرو لوپز داو برعهده دارد. در کارنامه ی وی آثار برجسته ای چون Brave، Cars 2، Monsters University و ... دیده می شود. این انیمیشن محصولی برای واقعیت مجازی است و شما بخشی از این انیمیشن، فرآیند ساخت و گفت و گو با سازندگان آن را می توانید در این ویدئو تماشا کنید:

در ادامه در صفحه ی رسمی این انیمیشن می خوانیم:

«ماموریت استودیو ی استوری الهام بخشی و آموزش به خالقان و فیلم سازان واقعیت مجازی در هر جایی است. به عنوان بخشی از این ماموریت، تمام خریداران هدست ریفت قادر به تجربه ی رایگان هنری پس از عرضه ی این هدست در یک چهارم ابتدایی ۲۰۱۶ خواهند بود.»

این مژده ی خوبی به خریداران این هدست است.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده