// یکشنبه, ۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۰

قسمت ششم هفت سین زومجی | فوتبال نشسته و رانندگی سونیک

در ششمین قسمت مسابقه ویژه هفت سین زومجی، جلوی دروازه‌های‌مان می‌نشینیم و با توپ تنیس مشغول گل زدن به یکدیگر می‌شویم. در این فوتبال نشسته‌ی عجیب، در اصل از دست استفاده می‌کنیم؛ نه پا.

تیم سالید اسنیک تا این‌جا عملکرد درخشانی داشته است و اوضاع دارد برای تیم سوکازدگان خطرناک می‌شود. آراییس و فراز تا آخر قسمت پنجم ۵ سین را کسب کردند؛ درحالی‌که علی و رضا فقط ۱ سین دارند. این آخرین شانس سوکازدگان برای به‌دست آوردن سین محسوب می‌شود. فراموش نکنید که تیم‌ها در نبرد نهایی که در قسمت هفتم خواهید دید، به‌شدت به سین‌ها نیاز دارند.

همان‌طور که قول داده بودم، اگر سوکازدگان در اپیزود ششم هم بتواند بازی ایرانی را ببرد، یک سین کسب خواهد کرد. از طرفی مثل همیشه، بردن رقابت اصلی در بازی ویدیویی هم یک سین دارد. پس علی و رضا اگر بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذارند، شاید دو سین در قسمت ششم بگیرند و در مجموع با ۳ سین وارد قسمت آخر شوند. راستی در این اپیزود به سراغ بازی Team Sonic Racing رفتیم و من هم رانندگی کردم؛ یک بار در نقش سونیک و یک بار در نقش دکتر اگمن!

برای حمایت از زومجی لطفا در یوتیوب تماشا کنید

قسمت آخر ویژه‌برنامه هفت سین زومجی سه‌شنبه، ۷ فروردین پخش می‌شود؛ مثل همیشه راس ساعت ۲۱.


techsiro Logo

حامی مسابقه ویژه هفت سین زومجی: فروشگاه تکسیرو | جدیدترین محصولات گیمینگ با بهترین قیمت، ارسال سریع به سراسر ایران و ۱۰ روز ضمانت واقعی.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده