// جمعه, ۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۰

قسمت پنجم هفت سین زومجی | خیانت به همه ارزش‌های بیگ باس و متال گیر

در رابطه با پنجمین قسمت هفت سین زومجی همین بس که احتمالا هیچ‌کدام از سازندگان بازی Metal Gear Solid 5 فکر نمی‌کردند یک روز چند نفر انقدر گیم‌پلی مخفی‌کاری آن را به گند بکشند.

قسمت پنجم هفت سین زومجی با مخفی‌کاری شروع می‌شود و با خیانت به مخفی‌کاری جلو می‌رود. در ابتدا یکی از تیم‌ها باید فلاسک من را در استودیو پنهان کند تا تیم رقیب طی ۹۰ ثانیه به‌دنبال آن بگردد. بعد از آن درحالی‌که تیم برنده می‌توانست سراغ مورتال کامبت 11 برود، رقابت اصلی در بازی Metal Gear Solid V: Ground Zeroes انجام می‌شود؛ بر این اساس که فراز و علی نه‌تنها نیازی به مخفی‌کاری ندارند، بلکه کمپ امگا را با سروصدا به خاک و خون می‌کشند.

اگر سوکازدگان ببرد، این تیم با دو سین و تیم سالید اسنیک با چهار سین قسمت ۵ هفت سین زومجی را به پایان می‌رساند. اگر تیم سالید اسنیک برنده شود، فراز و آراییس با پنج سین به استقبال قسمت ششم می‌روند؛ درحالی‌که علی و رضا با یک سین به سراغ قسمت ششم خواهند رفت. اپیزود را تماشا کنید تا ببینید درنهایت چه اتفاقی رخ داد. البته که برنده‌ی نهایی مسابقه را مسابقه‌ی دلهره‌آور قسمت هفتم مشخص خواهد کرد و سین‌ها فقط ابزارهای کمکی برای آن رقابت پایانی هستند.

برای حمایت از زومجی لطفا در یوتیوب تماشا کنید


techsiro Logo

حامی مسابقه ویژه هفت سین زومجی: فروشگاه تکسیرو | جدیدترین محصولات گیمینگ با بهترین قیمت، ارسال سریع به سراسر ایران و ۱۰ روز ضمانت واقعی.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده