// یکشنبه, ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۰

قسمت چهارم هفت سین زومجی | اسپیدران اولین بازی PS5

چهارمین قسمت ویژه‌برنامه هفت سین زومجی با نشستن روی زمین و تجربه‌ی مار و پله شروع می‌شود. سپس تیم‌ها به سراغ اولین بازی کنسول پلی استیشن 5 می‌روند.

سه سین برای تیم سالید اسنیک و یک سین برای تیم سوکازدگان. این نتیجه‌ای بود که تا پایان سومین اپیزود مسابقه ویژه هفت سین زومجی رقم خورد. حالا علی، رضا، فراز و آراییس در چهارمین اپیزود باید رکورد هم را در بازی Astro's Playroom بشکنند. البته تیم برنده‌ی مار و پله می‌توانست بازی Demon's Souls را انتخاب کند. اما بازیکن‌ها تصمیم گرفتند که به‌جای گم شدن در راهروهای زندان امید، همراه‌با استروبات به سرزمین یخی بروند.

درحالی‌که عید را مجددا پیشاپیش تبریک می‌گویم، بهتر است که زمان پخش سه قسمت پایانی مسابقه هفت سین زومجی را به شما یادآوری کنم. قسمت پنجم در روز جمعه ۳ فروردین، قسمت ششم در روز یکشنبه ۵ فروردین و قسمت آخر در روز سه‌شنبه ۷ فروردین از راه می‌رسند. فراموش نکنید که برنده‌ی نهایی هفت سین زومجی در قسمت آخر مشخص می‌شود. در حقیقت تیم‌ها به این دلیل انقدر طی قسمت‌های اول تا ششم برای جمع‌آوری سین‌ها تلاش می‌کنند که می‌دانند در چالش نهایی به سین‌ها نیاز دارند.

لطفا برای حمایت از زومجی در یوتیوب تماشا کنید


techsiro Logo

حامی مسابقه ویژه هفت سین زومجی: فروشگاه تکسیرو | جدیدترین محصولات گیمینگ با بهترین قیمت، ارسال سریع به سراسر ایران و ۱۰ روز ضمانت واقعی.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده