نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۰

جایزه باران تسکو گیم در هایپر استار تهران با حضور گیمرها

عصر یک‌ شنبه هفته جاری شرکت تسکو یک رویداد جدید را در تهران برگزار کرد.

در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، اوایل این هفته، شرکت تسکو در هایپر استار باکری یک رویداد تازه را با حضور چهره‌های محبوب گیمینگ ایران برگزار کرد. در کنار این امر، تسکو گیم مسابقه‌ای را برای افراد حاضر در این رویداد در نظر گرفته بود. شرکت‌کنندگان با تجربه بازی مورتال کامبت ۱۱ و رقابت با یکدیگر می‌پرداختند. هم‌چنین باید گفت، این شرکت یک قرعه‌کشی را در هایپر استار ترتیب داده بود و جوایزی را اهدا کرد. من به همراه آراییس، رضا و مهرداد با حضور در این مکان گزارشی را برای شما عزیزان آماده کردیم.

فضای جالب توجهی که با حضور کودکان بین بازه سنی ۸ الی ۱۴ سال به همران والدین خود، رنگ و بوی تازه‌ای را به آن بخشیده بود. کودکانی که علاقه زیادی به ویدیو گیم داشته و بازی‌هایی مثل ماینکرفت زمان زیادی از زندگی آن‌ها را به خود اختصاص داده بود. هم‌چنین با حمید محمدی‌پور، معاونت بازاریابی و تبلیغات تسکو و امیرحسین ناظری، سرپرست بخش آنلاین این شرکت نیز به گفت و گو پرداختیم. شما می‌توانید در ادامه این گزارش را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما چیست؟ آیا تجربه استفاده از محصولات تسکو گیم را داشته‌اید؟ دیدگاه و تجربیات خود را با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده