// دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۹

قسمت اول هفت سین زومجی | EA Sports FC 24 به همراه گردو شکستم!

در اولین قسمت از مسابقه ویژه هفت سین زومجی، تیم‌کشی‌ها انجام می‌شود، ساختار کلی این ویژه‌برنامه را می‌شناسید و رقابت علی، رضا، آراییس و فراز در بازی گردو شکستم به‌علاوه‌ی بازی فیفا ۲۴ را می‌بینید.

پخش ویژه‌برنامه هفت سین زومجی از امشب کلید می‌خورد. در قسمت اول می‌بینید که چه‌طور اعضای دو تیم رقابت‌کننده مشخص می‌شوند؛ تیم‌هایی که باید قسمت به قسمت به دنبال کسب سین‌های بیشتر باشند تا در قسمت هفتم بتوانند از آن‌ها برای افزایش شانس خود بهره ببرند. چون فینال واقعا چالش‌برانگیز خواهد بود. اگر یک تیم بدون سین‌های کافی به مسابقه‌ی اصلی نهایی برسد، شرایط آزاردهنده‌ای را تجربه خواهد کرد.  

هرکدام از اپیزودهای اول تا ششم مسابقه ویژه هفت سین زومجی از دو بازی متفاوت تشکیل شده‌اند؛ اول یک بازی که به تیم برنده اجازه‌ی تصمیم‌گیری به نفع خود و علیه رقیب را می‌دهد و سپس یک بازی که رقابت اصلی برای به چنگ آوردن امتیاز در آن انجام می‌شود. در ادامه می‌توانید اولین قسمت ویژه‌برنامه هفت‌سین زومجی را تماشا کنید. مشتاقانه منتظر خواندن کامنت‌های‌تان هستیم.

لطفا برای حمایت از زومجی در یوتیوب تماشا کنید

جدول پخش مسابقه ویژه هفت سین زومجی (ویژه برنامه ۷ قسمتی)


techsiro Logo

حامی مسابقه ویژه هفت سین زومجی: فروشگاه تکسیرو | جدیدترین محصولات گیمینگ با بهترین قیمت، ارسال سریع به سراسر ایران و ۱۰ روز ضمانت واقعی.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده