// یکشنبه, ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۰

تریلر ویژه برنامه هفت سین زومجی | عید امسال را همراه ما باشید

در روزهای پایانی اسفند و روزهای آغازین فروردین، زومجی با یک ویژه‌برنامه به استقبال شما می‌آید؛ مسابقه ویژه هفت سین زومجی با ۷ قسمت رقابت جذاب ویدیوگیمی.

ما گیمرها روش‌های خودمان را برای جشن گرفتن تعطیلات داریم. گاهی دل‌مان می‌خواهد تنهایی در دل یک ماجراجویی عمیق غرق شویم و گاهی از بازی کردن با دوست و آشنا بیشتر از هر سرگرمی دیگر لذت می‌بریم. البته که وقتی چند نفر دور هم جمع می‌شوند و تصمیم به خوش گذراندن می‌گیرند، بازی کردن برای آن‌ها اصلا محدود به بازی‌های ویدیویی نیست. چون می‌توان از بازی رومیزی، بازی‌های قدیمی آشنا برای ایرانی‌ها و حتی بازی‌های ساده‌ای لذت برد که در لحظه طراحی می‌شوند.

امسال با عشق ورزیدن به بازی‌ها، عید را کنار شما همراه‌های عزیز هستیم؛ صمیمی‌تر و بیشتر از همه‌ی سال‌های قبلی. یک ویژه‌برنامه هفت قسمتی به اسم «هفت سین زومجی» ساخته‌ایم که پخش آن از فردا شروع می‌شود و تا اواسط عید نوروز ادامه دارد. این عیدی زومجی به شما است. امیدواریم که لایق توجه‌تان باشد.

تماشا در یوتیوب زومجی

در این ویژه‌برنامه فقط و فقط بازی می‌کنیم، مسابقه می‌دهیم و خوش می‌گذرانیم. من در این مسابقات چالش‌هایی را برای رضا، علی، آراییس و فراز طراحی کردم تا در انتهای قسمت هفتم مشخص شود که کدام تیم برنده‌ی مسابقه ویژه هفت سین زومجی است.

از بازی‌هایی که احتمالا در دوران مدرسه تجربه کرده‌اید و بازی‌هایی که کم‌وبیش از خودمان درآورده‌ایم تا چند ویدیوگیم جذاب که هرکدام رقابت‌های متفاوتی را بین اعضای زومجی به وجود می‌آورند، در این ویژه‌برنامه قرار دارند. نیازی به توضیحات بیشتر نیست. فردا با تماشای قسمت اول در جریان جزئیات قرار می‌گیرید. لطفا در ادامه نگاهی به جدول پخش ۷ قسمت ویژه‌برنامه هفت سین زومجی داشته باشید. عیدتان پیشاپیش مبارک.

جدول پخش مسابقه ویژه هفت سین زومجی (ویژه برنامه ۷ قسمتی)


techsiro Logo

حامی مسابقه ویژه هفت سین زومجی: فروشگاه تکسیرو | جدیدترین محصولات گیمینگ با بهترین قیمت، ارسال سریع به سراسر ایران و ۱۰ روز ضمانت واقعی.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده