نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰

جمع‌بندی مهم‌ترین اخبار The Game Awards 2023

رویداد The Game Awards امسال نیز همچون ادوار گذشته، یکی از پرملات‌ترین رخ‌دادهای سال از حیث نشر خبر و تریلرهای جدید بود؛ در این ویدیو، مهم‌ترین اخبار و رونمایی‌های «گیم‌آواردز» امسال را جمع‌بندی کرده‌ایم. همراه زومجی باشید.

به‌نیمه دوم از ماه آذر رسیدیم و این یعنی یک The Game Awards جدید؛ جف کیلی طی سالیان اخیر و از طریق برپایی این رخ‌داد، هنر تیم‌ها و استودیوهای بازی‌سازی را در ویترین صنعت گیم قرار داده و از برترین تیم‌ها، بازی‌سازها و حتی بازی‌بازها چه در مقیاس مستقل و چه در مقیاس پرخرجِ AAA، تقدیر می‌کند. اتفاقی بسیار مهم که آگاهی و ارتباط متقابل بازیکنان و بازیسازها را افزایش داده و اشخاص شاید کمتر شناخته شده در متنِ آفرینش یک ویدیوگیم را نیز به‌مرکز توجهات آورده است.

تماشا در یوتیوب

علاوه بر مشخص شدن ویدیوگیم‌ها و دست‌اندرکاران منتخبِ سال، رویداد The Game Awards با رونمایی از محصولات و خبرهای ویدیوگیمی بسیار مهم شناخته می‌شود. با وجود غیبت طولانی رویداد E3 و عملکرد عموما پائین‌تر از انتظار رویدادهای تابستانه همچون Summer Game Fest در پوشش دادن جای خالی «ای‌تری»، The Game Awards به‌عنوان آخرین رویدادِ بزرگ سال میلادی همیشه از اهمیت بالایی برخوردار بوده و انصافا، عملکرد قابل توجهی نیز داشته است. سال گذشته با نمایش‌هایی مثل معرفی بازی Death Stranding 2 و رونمایی تکان‌دهنده از بازگشت بتمنِ جهان آرکام با صداپیشگی کوین کانروی در بازی Suicide Squad، گیم‌آورادز سال ۲۰۲۲ توانست رضایت مخاطبانش را جلب بکند.

حالا به‌‌ایستگاه جدید از رویدادهای گیم‌آواردز رسیده‌ایم. نشر آثاری همچون Baldur's Gate 3، بازی Alan Wake 2، بازی Spider-Man 2، بازی Legend of Zelda: Tears of The Kingdom، بازی Starfield، ریمیک Residnt Evil 4 و Dead Space در کنار انبوهی از گیم‌های باکیفیت، سال ۲۰۲۳ را به‌یک میدان جنگ اساسی در صنعت ویدیوگیم بدل کرد. همین مسئله کاری کرد تا بی‌صبرانه منتظر باشیم تا ببینیم در آوردگاه گیم-آواردزی امسال، بالاخره کدام یک از این بوکسورهای گردن کلفت رقیبانش را شکست می‌دهد. طی ویدیویی که در ادامه تماشا می‌کنیم، خبرهای بسیار مهم و رونمایی‌های قابل توجهی که در The Game Awards 2023 مخابره شدند را گرد‌آوری کرده‌ایم و اطلاعات تکمیلی پیرامون‌شان را نیز مرور کرده‌ایم. همراه زومجی باشید.

techsiro Logo

حامی لایو زومجی از مراسم گیم اواردز ۲۰۲۳: فروشگاه تکسیرو | جدیدترین محصولات گیمینگ با بهترین قیمت و ارسال سریع به سراسر ایران با ۱۰ روز ضمانت بازگشت کالا رو با ما تجربه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده