// یکشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۴

نیم نگاه بازی مورتال کامبت 1 | کی برنده می‌شه؟

چند روز قبل از عرضه عمومی بازی جدید مورتال کامبت ۱ توانستیم بخش آنلاین این بازی را امتحان کنیم و چند دست با همدیگر مبارزه کنیم. با ویدیو جدید زومجی همراه ما باشید.

مورتال کامبت یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های تاریخ ویدیوگیم به شما می‌رود. این بازی فایتینگ دوبعدی از همان دوران آرکید، پرفروش بود و علاقه‌مندان زیادی را به خودش جذب کرد. مورتال کامبت با مبارزات خشونت‌آمیز و فیتالیتی‌های خونین در میان طرفداران ویدیو گیم شناخته می‌شود. مورتال کامبت در سال ۱۹۹۲ میلادی متولد شد و تقریبا هر چند سال یکبار شاهد عرضه نسخه‌ی جدیدی از این مجموعه بودیم. حالا بعد از چهار سال، بازی جدید Mortal Kombat عرضه شده است.

بازی مورتال کامبت ۱ در تاریخ ۲۸ شهریور به صورت عمومی برای پلی‌استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس / اس، کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. البته در لحظه نگارش این مطلب و قبل از عرضه عمومی، بازی برای کسانی که نسخه پریمیوم آن را تهیه کرده‌اند در دسترس قرار گرفته است. فروشگاه نخل مارکت هم قبل از عرضه عمومی بازی را در اختیار ما قرار داد تا بازی را تجربه کنیم و قسمت‌های مختلف این بازی را نمایش دهیم. در ادامه به همراه صادق بخش آنلاین این بازی را تجربه کردیم و یک رقابت کوچک هم ترتیب دادیم. 

نخل پلاس حامی ویدیوی بخش آنلاین بازی مورتال کامبت ۱ است. بازی مورتال کامبت ۱ از روز ۲۸ شهریور روی سرویس های گلد و پلتینیوم نخل پلاس از روی اول عرضه رسمی نسخه استاندارد در دسترس قرار می‌‌گیرد. حتما به سایت نخل پلاس سر بزنید. 

برای حمایت از ما ویدیو را در یوتیوب زومجی تماشا کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده