نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۰

تجربه بازی The Lord of the Rings: Gollum | بدتر از ردفال؟

در این ویدیو تلاش می‌کنیم تا قدرت اسرارآمیز بازی The Lord of the Rings: Gollum در ارائه‌ی تجربه‌ای به مراتب بدتر و اعصاب‌خردکن‌تر از ردفال را کشف کنیم. همراه زومجی باشید.

یادتان می‌آید زمانی که به‌مدرسه می‌رفتیم، یک سری از بچه‌ها وجود داشتند که بسیار شناخته‌شده و نامی بودند؛ دسته‌ی اول آن بچه‌های زرنگ و درس‌خوانی بودند که به‌دنبال نمره‌های بسیار بالا و قبولی در امتحان‌ها و المپیادهای مختلف، مابین معلم‌ها و سایر بچه‌های مدرسه اسم‌شان می‌چرخید؛ دسته‌ی دوم اما افرادی بودند که مطلقا درس نمی‌خواندند و با شیطنت‌ها، دعوا کردن‌ها و نمره‌های عجیب و غریبی که می‌آوردند، برای خود اسم و رسمی بهم زده بودند. در دنیای گیم‌ نیز چنین وضعیتی وجود دارد. همانقدر که امسال محصولاتی همچون رزیدنت ایول 4 و زلدای جدید آنقدر درجه یک بودند که اسم‌شان به‌نوای پرتکرار و دائمی در محفل بازیکنان تبدیل شد، از آن طرف آثاری هچل‌‌هفت مثل ردفال وجود داشت که آنقدر مطلقا بد و ناهنجار بودند که توانستند حساب خود را از دیگر بازی‌ها جدا کرده و برای خودشان شهرتی دست و پا کنند. 

امروز اما سراغ یک بازی بسیار خاص رفته‌ایم. محصولی قدرتمند و اسرارآمیز که در مطلقا بد و فاجعه بودن، توانست روی دست ردفال بلند شود و روی آن مخلوق عجیب‌الخلقه را سفید کند. بازی The Lord of the Rings: Gollum اثری است که اخیرا منتشر شده و میانگین نمرات ۳۵ را در وبسایت متاکریتیک از آن خود کرده است. محصولی بسیار عجیب که آنقدر برایمان اسرارآمیز بود که تصمیم گرفتیم سراغش برویم تا ببینیم که آیا واقعا به‌اندازه‌ای که منتقدها آن را لگدمال کردند، بد و بی‌کیفیت است یا نه؟ اگر چنین مسئله‌ای برای شما هم سوال شده است، با زومجی و این ویدیوی جدید همراه باشید چرا که این آیتم، یکی از آن تجربه‌های خاص است که هر چندین و چند وقت یک بار اتفاق می‌افتد.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده