// چهار شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۹

دوال سنس اج یا ایکس باکس الیت ۲ کدام بهتر است؟

سونی با عرضه دسته‌ی حرفه‌ای خودش وارد رقابت با سری دسته‌های ایکس باکس الیت شد. ما در این ویدیو این دو کنترلر را کنار یکدیگر قرار می‌دهیم و نگاهی به ویژگی‌های آن‌ها میندازیم.

اوایل زمستان سال گذشته بود که سونی دسته حرفه‌ای و ارتقا یافته دوال سنس را با نام Edge روانه بازار کرد. کنترلر Dualsense Edge به‌نوعی برای رقابت با کنترلرهای الیت عرضه شده است. کنترلرهای الیت از سال ۲۰۱۵ به‌عنوان کنترلری با قابلیت‌های بیشتر در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. حالا اخیرا ایکس باکس الیت ۲ را تولید کرده است که مراتب نسبت به نسخه اول بهتر است.

دوال سنس اج و الیت ۲ هر کدام ویژگی‌های بسیار جذابی دارند که می‌تواند تجربه بازی کردن را بهتر کنند. از وجود پدال‌های پشت دسته تا قابلیت تعویض آنالوگ‌ها در هر دو دسته حرفه‌ای سونی و مایکروسافت دیده می‌شود. موضوعی که خیلی از طرفدارها را نگران کرد، قیمت بالای دوال سنس اج نسبت به الیت ۲ بود. البته سونی ماژول‌های قابل تعویض آنالوگ‌ها را روی دسته اج پیاده کرده است که قابلیت بسیار جذابی به نظر می‌رسد.

ما در ویدیویی هر دو دسته را کنار یکدیگر قرار دادیم و نگاهی به ویژگی‌های هر کدام انداختیم.

کنترل‌های ایکس باکس الیت ۲ و دوال سنس اج را نخل مارکت در اختیار زومجی گذاشته است. با خرید هدست از نخل مارکت می‌توانید با سرویس نخل پلاس تا یک ماه بازی‌ها را رایگان دریافت کنید.

برای حمایت از زومجی ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده